  • Data: 2012-01-30 16:13:00
    Temat: Re: Fajna fotka ?
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sty, 12:06, Marek <2...@g...com> wrote:
    > Niezręcznie mi włączać się do dyskusji pod tym samym nickiem co autor
    > wątku, ale mam nadzieję, że przez to nie zamieszam :).
    >

    > A ujęcie jest statyczne. Żeby choć horyzont był krzywy ;).

    Zaraz zamieszcze, dodatkowo, poprzednia wersje z krzywym horyzontem -
    zeby fachowcy z roznych szkol byli zadowoleni.

    Mnie
    > przypomina to wchodzenie pod most stateczku spacerowego na nudnym
    > rejsie po Mazurach albo sztuczną grotę na wodnej atrakcji Disneylandu.
    > Wszystko pod kontrolą. Dynamiki ani ekspresji nie ma nawet w reakcji
    > osób na zdjęciu.

    Przypuszczam, ze ok. 80% ludzi jezdzacych do Portugalii, w celach
    urlopowych, nie zyczylaby sobie ani 5% wiecej dynamiki...
    Wiec to zdjecie powinno odpowiadac gustom znacznej wiekszosci
    ogladajacych...
    A jesli fotka zyska uznanie, to znaczy, jest cos warta.

> [...]
    > pogody i fakturę oraz strukturę skały. I to chyba rzeczywiście
    > wszystko. Jeśli jest coś więcej, to już nie na tym zdjęciu.
    >
    > Marku, nie ma się co zaperzać. Jak na tę grupę krytyka wydaje się
    > merytoryczna i raczej nikt nie potraktował tego jako pretekstu do
    > leczenia kompleksów czy wzmacniania ego ;).
    > Moim zdaniem warto spróbować przed publikacją w takim kontekście
    > spojrzeć na swoje dzieło z dystansem. W końcu to nie obrazek ze
    > wspólnej wycieczki, więc nie poruszy "tych samych strun" :). Zresztą,
    > nawet te same wycieczki każdy przeżywa inaczej.

    Ja sie wcale nie zaperzam, tylko bawi mnie ta dyskusja.
    Horyzont krzywy, prosty, slaby obiektyw, malpka, mozna bylo zrobic
    panorame....heeeheee.