-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fabia sprowadzona z Niemiec i hak holowniczy
Date: Sat, 01 May 2010 07:46:44 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 40
Message-ID: <hrgf84$1ni$1@inews.gazeta.pl>
References: <hrf9eq$lrn$1@inews.gazeta.pl> <hrfbh0$s3h$1@inews.gazeta.pl>
<hrff3f$aqf$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 088156127238.stk.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1272692804 1778 88.156.127.238 (1 May 2010 05:46:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 May 2010 05:46:44 +0000 (UTC)
X-User: alstd2
In-Reply-To: <hrff3f$aqf$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276595
[ ukryj nagłówki ]Jarek P. pisze:
>
> Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
> news:hrfbh0$s3h$1@inews.gazeta.pl...
>
>> diagnosta zarzada tabliczki homologacyjnej - masz ja na haku nabita i
>> zrobi ogledziny tego haka (jakie, to juz zalezy od stacji ;)
>> - wystawi kwitek i z tym kwitkiem do WK po wpis do dowodu.
>> To wszystko
>
> Super, dzięki. Kwestia homologacji niemieckiej, nie polskiej nie będzie
> wadzić?
>
> Co do pierwszego mojego pytania zaś - znalazłem gdzieś w necie dość
> konkretną informację, wg której wszelkie problemy, jakie na zachodzie
> robią hakom dotyczą haków zdejmowalnych, hak stały, jeśli ma papiery,
> jest integralną częścia pojazdu i nikomu nic do niego. Wypowiedź brzmi
> przekonująco, jednak była tylko wypowiedzią na jakimś forum, dlatego
> drążę temat dalej.
>
> J.
>
jesli hak dokladal producent - to jest to czesc integralna - ale nie
znam producenta, ktorzy dokladaja fabrycznie (nie w ASO) hak w aucie
osobowym.
Jesli hak byl dokladany przez wlasciciela po kupnie to MUSI miec
tabliczke homologacyjna. Na tabliczce masz numer homologacji/normy jaka
spelnia (nie ma znaczenia czy bedzie tam PN-EN/ISO czy TUV) oraz max
dop. nacisk z gory haka.
Jeszcze uzupelnienie do poprzedniej wypowiedzi: nie kazda stacja
diagnostyczna robi badanie hakow. Musisz znalezc w swojej okolicy taka,
ktora to robi. Np. stacje o statusie 'wojewodzka' (to tylko przyklad)
takie badania robia. Zreszta spytasz w dowolnej stacji, to Ci pewnie
powiedza, ktora stacja ma takie uprawnienia.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.10 10:08 Dominik & Co
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 O co chodzi Aliorowi?
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=