  • 1. Data: 2011-09-30 13:43:59
    Temat: Fabia, 207 czy Clio?
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam zamiar kupić niezbyt duży samochód (najczęściej dla 2 osób, ale nie
    zawsze). Mój wybór obraca się wokół Skody Fabii 1,2 TSI (105 KM), Peugeota
    207 1,4 VTI (95 KM) i Renault Clio 1.6 DOHC CTWT (126 KM). Chodzi mi tylko o
    wersje benzynowe z silnikami dość mocnymi jak na te samochody. Nie mam
    doświadczenia z tymi markami. Mam Forda Focusa Combi. Proszę o ewentualne
    opinie użytkowników tych samochodów. A może coś innego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-30 14:23:40
    Temat: Re: Fabia, 207 czy Clio?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doświadczenia z tymi markami. Mam Forda Focusa Combi. Proszę o ewentualne
    > opinie użytkowników tych samochodów. A może coś innego?

    Zależy za ile i czy ma być nowy i na czym zalezy Ci najbardziej. Jeśli na
    mocnym silniku to może szukaj Alfy Romeo Mito 1,4 155 KM (teraz wypuszczają
    chyba wersje 120,135 i 170 KM ).

  • 3. Data: 2011-09-30 14:25:08
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-09-30 14:23, Agent pisze:

> [...]
    > na mocnym silniku to może szukaj Alfy Romeo Mito 1,4 155 KM (teraz
    > wypuszczają chyba wersje 120,135 i 170 KM ).

    Ja mialem i rozebralem prawie na czesci CII ph1 - rozwalilem sie nim
    dopiero za 4 "wypadkiem" :) Ale dalej nie chcial sie zepsuc - polecam
    bardzo to autko.

    Celuje obecnie w sporta z 2 litrowym motorem - przyjemnosc z jazdy
    bardzo duza ;)

    A poza problemami z brakiem masy to nie mialem w nim zadnych wiekszych
    zonkow (tyle, ze mialem 1.9 bez turbiny).

    M.

  • 4. Data: 2011-09-30 20:46:53
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "TM" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > doświadczenia z tymi markami. Mam Forda Focusa Combi. Proszę o ewentualne
    > opinie użytkowników tych samochodów. A może coś innego?

    1.2 w Fabce trochę głośny ale fajnie jeździ i przy bardzo ciężkich butach
    nie spalił więcej niż 8 litrów po mieście . Wogóle Fabia II trochę droga
    jest ale udał im sie ten samochód, ciężko się do czegokolwiek przyczepić,
    mnie brakowało światel do jazdy dziennej ale może slabszą wersję miałem.