  • Data: 2010-05-05 17:01:38
    Temat: Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:10gwy3zikxvf5$.row2h5liy5tg$.dlg@40tude
    .net...
    > Przy niskich obrotach i umiejętnej zmianie jest cicho - uderzenia prawie
    > nie słychać.

    Uderzenia czy klikniecia? U mnie na niskich bylo uderzenie, a jest
    klikniecie - slyszalne, ale delikatne.

    > Przy mocno wyższych prędkościach obrotowych hałas jest już
    > irytujący - nieważne jakbym się przykładał do tej zmiany, to zawsze
    > huknie.

    U mnie jest glosniej przy duzych predkosciach, ale ciagle nie ma mowy o
    "uderzeniu". Glosne klikniecie - tak.

    > Oczywiście o jakimkolwiek wypadającym biegu mowy nie ma - wszyscy
    > twierdzą że TTTM i tyle.

    Tez tak mysalem;)

    > Jak się już na ten manewr zdecyduję, to jednak oddam moto w bardziej
    > technicznie uzdolnione ręce aniżeli moje własne.

    Zeby Cie tylko nie skasowali za wyciaganie silnka z ramy, nowy plyn
    chlodniczy, itd.

    Robota wyglada tak:
    - sciagasz wydech
    - spuszczasz olej
    - odkrecasz dekiel sprzegla i miske olejowa
    - demontujesz sprzeglo, pod ktorym odkrecasz pare srubek

    Kolejnosc niekoniecznie dokladnie taka. Z nietypowych narzedzi potrzebny
    jest rurowy klucz w rozmiarze 12mm. Cala reszta to standardowe wyposazenie
    kazdego majsterkowicza;)

    > Dzisiaj będę na zakupach w serwisie to podpytam jak oni to widza.

    Daj znac co i jak - ile Ci zaspiewaja za robote jestem ciekaw. Poza tym,
    jesli bedziesz to robil to pokaz foty wodzikow w jakim stopniu sa zuzyte.

    --
    pzdr:
    Ivam