eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFZS 600 - crashpady/mocowanieRe: FZS 600 - crashpady/mocowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <1jptuywfq5iie$.h7w918fri3mh.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <4be048ea$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
    <38wza5ld6ekc.17l9gujuffape$.dlg@40tude.net>
    <4be0649e$0$19173$65785112@news.neostrada.pl>
    <10gwy3zikxvf5$.row2h5liy5tg$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <10gwy3zikxvf5$.row2h5liy5tg$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: FZS 600 - crashpady/mocowanie
    Date: Wed, 5 May 2010 19:01:38 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 45
    Message-ID: <4be1a472$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.106.175
    X-Trace: 1273078898 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2603 83.20.106.175:50284
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:622018
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:10gwy3zikxvf5$.row2h5liy5tg$.dlg@40tude
    .net...
    > Przy niskich obrotach i umiejętnej zmianie jest cicho - uderzenia prawie
    > nie słychać.

    Uderzenia czy klikniecia? U mnie na niskich bylo uderzenie, a jest
    klikniecie - slyszalne, ale delikatne.

    > Przy mocno wyższych prędkościach obrotowych hałas jest już
    > irytujący - nieważne jakbym się przykładał do tej zmiany, to zawsze
    > huknie.

    U mnie jest glosniej przy duzych predkosciach, ale ciagle nie ma mowy o
    "uderzeniu". Glosne klikniecie - tak.

    > Oczywiście o jakimkolwiek wypadającym biegu mowy nie ma - wszyscy
    > twierdzą że TTTM i tyle.

    Tez tak mysalem;)

    > Jak się już na ten manewr zdecyduję, to jednak oddam moto w bardziej
    > technicznie uzdolnione ręce aniżeli moje własne.

    Zeby Cie tylko nie skasowali za wyciaganie silnka z ramy, nowy plyn
    chlodniczy, itd.

    Robota wyglada tak:
    - sciagasz wydech
    - spuszczasz olej
    - odkrecasz dekiel sprzegla i miske olejowa
    - demontujesz sprzeglo, pod ktorym odkrecasz pare srubek

    Kolejnosc niekoniecznie dokladnie taka. Z nietypowych narzedzi potrzebny
    jest rurowy klucz w rozmiarze 12mm. Cala reszta to standardowe wyposazenie
    kazdego majsterkowicza;)

    > Dzisiaj będę na zakupach w serwisie to podpytam jak oni to widza.

    Daj znac co i jak - ile Ci zaspiewaja za robote jestem ciekaw. Poza tym,
    jesli bedziesz to robil to pokaz foty wodzikow w jakim stopniu sa zuzyte.

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.05.10 17:38 Seba

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: