  • 21. Data: 2009-12-28 19:03:11
    Temat: Re: FYI: lecisz do USA, przeczytaj
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > I jeszcze te fajne dziewczyny z obstawy ;)

    Lufa z pod spodniczki wystaje? ;P

    j.

  • 22. Data: 2009-12-28 20:38:03
    Temat: Re: lecisz do USA, przeczytaj
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Marek Wyszomirski napisał:
    > Obawiam się, ze skończy się to inaczej - na godzinę przed odlotem dostajesz
    > zastrzyk, grzecznie zasypiasz, w takim stanie wnoszą Cię do samolotu i
    > budzony jesteś dopiero na docelowym lotnisku po wyładowaniu z samolotu.
    > Linie lotnicze oszczędzą na cateringu i opróżnianiu toalet, zaś Ty
    > przybywasz na miejsce pięknie wyspany.

    Ewentualnie przy uczuleniu, czy jakiś chorobach układu krążenia, bądź
    oddechowego nie budzisz się wcale lub budzisz jako zaśliniona roślinka.
    Niestety, nawet przy usypianiu do zabiegów stomatologicznych musi byc
    anestezjolog i dokładne badania. Wiem, jest róznica między snem, dla snu
    a snem i znieczuleniem (anestezja) ale nie można uśpić na tyle głęboko,
    żeby się sam nie wybudził, bez zbadania pacjenta, dobrania dawki do
    wagi, wieku itp. Przy zwykłej pigułce mozesz się obudzić, np. dla wizyty
    w toalecie a to o wiele za mało, jak na zabezpieczenie i wożenie na
    "trupa".
    Wersja ekono, to lagą po głowie:-)
    Maciek

  • 23. Data: 2009-12-28 21:13:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    januszek napisal:
    > Lufa z pod spodniczki wystaje? ;P

    Ehm, nie. Z boku spodni zwisala. Zadnej broni krotkiej,
    wylacznie automaty. Panienki takie w typie plywaczek
    dlugodystansowych. Jak to dawniej sie mowilo: pleczyste ;)
    --
    Jacek

  • 24. Data: 2009-12-28 21:55:21
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jacek_P pisze:

    Hej

    > Ehm, nie. Z boku spodni zwisala. Zadnej broni krotkiej,
    > wylacznie automaty. Panienki takie w typie plywaczek
    > dlugodystansowych.

    Tych z NRD?
    Pierniczę, nie lecę ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 25. Data: 2009-12-28 23:20:25
    Od: "Virck" <v...@n...net>

    > Niestety, niektorzy maja z powodow zawodowych.
    > I trzeba kretyna-imigration za kazdym razem znosic.
    > I raz na jakis czas isc na szczegolowy wywiad,
    > jak cie komputer wylosuje. Wkurzajace. Jedyna
    > satysfakcja jest w Brazylii, gdzie Polacy jada
    > bez wiz, a Amerykanie sa trzepani biometrycznie
    > i bardzo szczegolowo. Nieduzo, ale daje pewna
    > satysfakcje. Ich miny - bezcenne :)
    > --

    Bezcenne to sa miny tych na ul. Pieknej w Wwie jak po zaplaceniu tych $100
    slysza 'Psikro mi'.....
    Rownie bezcenne jest uslyszec na JFK tlumaczenie Polaka w jego mniemaniu w
    jezyku angielskim jaki jest jego cel podrozy...Jest to wlasnie odwrotnosc
    'Psikro mi'....
    Jak dobrze, ze do EIC stoimy w roznych kolejkach w POE....-;)))

  • 26. Data: 2009-12-29 10:00:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > itp. Przy zwykłej pigułce mozesz się obudzić, np. dla wizyty w toalecie a
    > to o wiele za mało, jak na zabezpieczenie i wożenie na "trupa".

    Ofiary sa nieuniknione. W koncu to dla TWOJEGO bezpieczenstwa.

  • 27. Data: 2009-12-30 12:40:48
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-28 19:29, Jacek_P pisze:

    > Niestety, niektorzy maja z powodow zawodowych.

    Nie słyszałem jeszcze o obozach pracy przymusowej, których
    "pensjonariuszy" wysyła się w delegacje za ocean :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 28. Data: 2009-12-30 15:37:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie słyszałem jeszcze o obozach pracy przymusowej, których
    > "pensjonariuszy" wysyła się w delegacje za ocean :)

    Pracy nie, "wypoczynkowe" tak. U nas byly miedzyladowania...

  • 29. Data: 2009-12-30 16:01:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła napisał(a) :

    > Pracy nie, "wypoczynkowe" tak. U nas byly miedzyladowania...

    W celu spotkań towarzyskich z przyjacielskim "podtapianiem". Jak to
    kumpel z kumplem. Bo to przecież nie były tortury, jak oświadczył
    rząd USA.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 30. Data: 2010-01-06 09:40:34
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Dec 2009 12:54, Jacek_P wrote:

> [...]
    ent.shtm
    ?_r=4&ref=gaberivera&pagewanted=all

    > Regulacje rownie idiotyczne, jak zakaz wnoszenia napojow,
    > ktory efektywnie byl wylacznie lobbingiem sklepow wolnoclowych.
    > Amerykanie staja sie coraz bardziej paranoiczni, coraz bardziej
    > totalitarni, coraz bardziej uciazliwi i niebezpieczni dla innych
    > krajow.

    Putina mamy pod nosem. I Łukaszenkę. Mam zacząć wołać o pomoc?.
    Jest też cała masa bojowników podobnie mówiąca o zagrożeniu amerykańskim.
    Oni też chętnie pomogą (w paru miejscach już pomagali).

    --
    nb