eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
  • Data: 2009-02-05 13:29:01
    Temat: Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToTylkoJa" <m...@n...chce.tego.poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:gmego6$d7a$1@news.onet.pl...

    > [ciach]
    >
    > Jako wieczny malkontent pragnę wtrącić że liczba użytkowników gprs'a to
    > chyba jednak rośnie.

    (ciap)

    No to i ja (najbardziej napyskowałem poprzednio), grupa (inne grupy też) ma
    pomagać ludziom w sytuacjach awaryjnych, mielismy tu już pytania wprost z
    afrykańskiego buszu.
    W świetle funkcji "pomocowej" jakiekolwiek załączniki uwazam za
    niedopuszczalne.
    Dodatkowo pojawiajaca się plaga nieprawidłowego cytowania pozwala
    przypuszczać, że zezwolenie na załączniki skończy się tragicznie.

    Włodek