eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...) › Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
  • Data: 2009-02-06 08:53:41
    Temat: Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > No to i ja (najbardziej napyskowałem poprzednio), grupa (inne grupy też)
    > ma pomagać ludziom w sytuacjach awaryjnych, mielismy tu już pytania wprost
    > z afrykańskiego buszu.
    > W świetle funkcji "pomocowej" jakiekolwiek załączniki uwazam za
    > niedopuszczalne.
    > Dodatkowo pojawiajaca się plaga nieprawidłowego cytowania pozwala
    > przypuszczać, że zezwolenie na załączniki skończy się tragicznie.

    hm, to tez zalezy od zasad tej pomocy, tzn. jesli jest nagla sytuacja a ten
    komu pomagamy ma 'cywilizowane' lacze to z zalaczonych schematow od razu
    sie ucieszy (nie bedzie musial pokonywac zadnych firewalli, odpalac
    dodatkowych przegladarek, itd)

    identycznie w druga strone, w sytuacji awaryjnej szybka fotka obwodu
    zrobiona np. aparatem z komorki moze byc wyslana przez samego
    zainteresowanego, 50kb-100kb fotka nawet przez gprs 9600 przejdzie w max 5
    minut , co odpowiada 'czasowi' reakcji grupy w ogole .

    co do opcji osoby siedzacej na modemie, to j/w zasad - obowiazek oznaczania
    binarek, regula ze jesli cos ma wiecej niz 50kb to myslec 10x razy i lepiej
    spytac przed wyslaniem, a juz obowiazkowo oznaczyc rozmiar w naglowku,
    trzymanie sie jednolitych oznaczen postow z binarkami.

    co do ludzi ktorzy nie umieja odpowiadac na posty itd. - z racji mojego
    krotkiego stazu tutaj pozwole sobie zdac pytanie - jest tu jakis moderator?
    czy jest opcja wprowadzenia automatycznej moderacji ? (wywalanie
    powtarzajacych sie zalacznikow , usuwanie postow ktore maja zalacznik a nie
    sa oznaczone w ustandaryzowany sposob?)