eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...) › Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
  • Data: 2009-02-05 17:54:20
    Temat: Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dnia 5.02.09 (czwartek), 'Piotr Curious Gluszenia Slawinski' napisał(a):

    > poza tym mysle ze fotki skompresowane, rozmiarow do 50kb (schematy, etc), sa
    > calkiem ok. i po uprzednim oznaczeniu nikt na takowe nie bedzie narzekal,
    > nawet modemiarze.

    Myślę, że "modemiarze" to - wbrew pozorom - mogą być z tego zadowoleni.
    Kiedyś sam wydzwaniałem i pamiętam, że wkurzało czytanie ciekawego wątku w
    którym nagle ktoś wrzuca linki do schematu który jest przez następne
    kilkanaście postów omawiany i modyfikowany. Trzeba było łączyć się ponownie
    by odwiedzić linki, a tak - za jednym zamachem pobrane by były i schematy.

    Ale też jestem tego przeciwnikiem - jak się okazuje, niewiele osób potrafi
    poprawnie zapisać plik graficzny. I tu jest pies pogrzebany.

    Poza tym - jeśli chodzi o proste schematy to można zawsze wrzucić je w
    postaci tekstu, są darmowe edytory do rysowania schematów w postaci ASCII.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.