eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...) › Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
  • Data: 2009-02-05 10:58:26
    Temat: Re: FTP dla grupy pl.misc.elektronika (było: Zgaduj Zgadula!...)
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

    > hmm, tez dodam swoje 3 grosze.
    > mysle ze z okazji wkroczenia dumnie w 21 wiek i coraz mniej licznego grona
    > modemiarzy i uzytkownikow gprs'ow, mozna troche poluzowac zasady,
    [ciach]

    Jako wieczny malkontent pragnę wtrącić że liczba użytkowników gprs'a to
    chyba jednak rośnie. Przynajmniej tak twierdzą ery, plusy i inne orandze.
    Ja sam jeszcze rok temu nie myślałem że będę mógł czytać sobie pme właśnie
    przez gprs'a w parku zdrojowym w Kudowie. Jak powszechnie wiadomo nic tak
    nie pomaga w przyswajaniu szczawianów żelazowo wapniowych (czy jakie tam
    dokładnie są) jak zamyślenie nad przetwornicą pull-up albo lepiej sposobem
    zapisu kodu do pamięci flash.

    Pozdrawim MArek