  • 11. Data: 2010-09-02 23:21:07
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-02 22:59, PaweL pisze:

    > WOJO, ty taki głupi jesteś, czy mundurowy?
    > Służby mające z założenia służyć obywatelom zajmują się ich gnębieniem.
    >
    > Paweł

    Jeśli egzekwowanie przepisów można nazwać gnębieniem... jest znak, to
    się do niego należy zastosować, choćby był najgłupszym znakiem w
    okolicy. Jedziesz szybciej, to musisz się liczyć z tym, że zostaniesz
    ukarany. Jeśli jakiś znak jest głupi, to można pisać do zarządu dróg czy
    kto tam jest odpowiedzialny za znaki.

  • 12. Data: 2010-09-02 23:21:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-02 22:57, Tomasz Pyra pisze:

    > Możesz im dowalić finansowo i przejechać od znaku do znaku przepisowe 50 :)

    To trzeba zrobić bardziej ostentacyjnie - max. 10km/h po całym zadupiu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-09-02 23:21:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > I nie chcieli ukarać właściciela pojazdu ?.

    A można mandat firmie wystawić?

  • 14. Data: 2010-09-02 23:22:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2010 20:42:13 +0000 (UTC), Rafał SP Gil wrote:
    >Włączam dziś TVP INFO, a tam misie z okienka, znaczy się posłowie SLD zwołali
    >se przed kamerami randewó, i pieprzą o fotoradarach ...
    >Generalnie te pseudo-lewaki (ja jestem prawdziwym lewakiem ;)), stwierdziły
    >(szok !!!), że fotoradary nie są stawiane dla poprawy bezpieczeństwa, a dla
    >hajsu . ..

    To trwa juz pare tygodni.

    >A teraz do sedna. Budżet Białego Boru to 20 milionów złotych. Dochody z
    >fotoradarów w tej gminie to 7 milionów.

    I sie zastanawiam o co tu chodzi.
    Panstwo ma ochote przejac te miliony, bo im w budzecie brakuje ?
    Poslom blysnelo pare razy w wakacyjne wojaze ?
    Licza na znajomosci w ITD ?
    Maja jakis sprytny pomysl na przyklejenie sie do tych milionow ?

    Pomyslodawcy pomysleli ze tym razem prezydent nie zawetuje ?

    >Jak myślicie ? Fotoradarów w tym zadupiu jest za mało, czy jednak da się
    >opierdolić budżet całej gminy samymi fotkami ?

    Ale przeciez z innych podatkow nie mozna zrezygnowac :-)

    Moze sie i da, ale trzeba miec odpowiednio tranzytowa droge.
    Bo inaczej to szybko przestanie przynosic dochody.

    J.

  • 15. Data: 2010-09-02 23:28:08
    Od: TomekM <t...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Rafał SP Gil" <d...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Na szczęście mają kiepski wydział szukania klientów, bo po tym jak mi 2
    > lata temu fotkę wysłali, nijak nie ustalili komu z nazwiska można by
    > mandat wręczyć.
    > Ale jak mają taki obrót, to może nie mają czasu użerać się z trudnymi
    > przypadkami, skoro 100 mniej trudnych chętnie zapłaci z własnej woli.

    na adres pizzeri wysłali?

  • 16. Data: 2010-09-02 23:35:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mateoos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jeśli egzekwowanie przepisów można nazwać gnębieniem... jest znak, to się
    > do niego należy zastosować,

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 17. Data: 2010-09-02 23:36:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TomekM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > na adres pizzeri wysłali?

    Tomuś Bartkowiak znowu dzisiaj lekarstw nie wziął?

  • 18. Data: 2010-09-02 23:37:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 02 Sep 2010 23:21:34 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >To trzeba zrobić bardziej ostentacyjnie - max. 10km/h po całym zadupiu.

    Jezdzic w kolko i blyskac ostrzegawczo :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-09-02 23:46:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > To trzeba zrobić bardziej ostentacyjnie - max. 10km/h po całym zadupiu.

    Można też się wyposażyć w antyradar i jeszcze ostrzegać innych mając
    przed oczami 500zł wypadające z gminnej kasy za każdym błyskiem światęł.

  • 20. Data: 2010-09-03 02:38:29
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze=?ISO-8859-2?Q?_=2E=2E=2E?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    mateoos wrote:

    > Jeśli egzekwowanie przepisów można nazwać gnębieniem... jest znak, to
    > się do niego należy zastosować, choćby był najgłupszym znakiem w
    > okolicy.

    Nie ma to jak wierzyc w to, ze ci na gorze wiedza co robia. ;>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl