    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Date: Wed, 13 Mar 2013 20:49:07 +0100
    <kh235t$4qk$1@node1.news.atman.pl> <kh246o$5ug$1@node1.news.atman.pl>
    <kh251i$95k$1@node2.news.atman.pl> <kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl>
    <kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl> <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl>
    <kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl> <kh2b59$d5d$1@node1.news.atman.pl>
    <kh2dbb$fbh$1@node1.news.atman.pl>
    <5134cbbc$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4bda$ct9$1@node1.news.atman.pl> <kh4d9n$eut$1@node1.news.atman.pl>
    <kh4ftd$hie$1@node1.news.atman.pl> <kh5h6c$iin$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    A jakie takie są w przedziale 9-36 ?

    Do 36 nie widziałem, ale trzylatki tyle nie ważą.

    > Ja też nie wiem - ale wśród moich znajomych nie znam nikogo, kto
    > kierowałby się ceną - przede wszystkim warunek to bezpieczeństwo dziecka
    > (więc paczanie na testy, bo jak inaczej taką wiedzę wydedukować?), potem
    > na komfort ... osoby mocującej fotelik, a na końcu komfort stricte
    > dziecka.

    Nie rozumiem, jak można szukać w necie testów fotelików i nie trafić na
    statystyki bezpieczeństwa które jednoznacznie twierdzą że podróżowanie tyłem
    jest bezpieczniejsze.

    > Nie rób z Leszczawy reprezentacji Podkarpacia. Jeśli ktoś z dzieckiem nie
    > jeździ (bo nie musi, PKS do szkoły dowiezie) w trasy, tylko od wujka
    > gienka do ciotki hani, to po co mu fotelik

    Bo około 50% wypadków z udziałem dzieci zdarza się w odległości do 5km od
    domu.
    Myślenie, że fotelik jest potrzebny tylko na trasę to jakiś anachronizm.

    Pozdrawiam
    Ergie