    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Date: Wed, 13 Mar 2013 19:01:27 +0100
    <kh235t$4qk$1@node1.news.atman.pl> <kh246o$5ug$1@node1.news.atman.pl>
    <kh251i$95k$1@node2.news.atman.pl> <kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl>
    <kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl> <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl>
    <kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl>
    <5135b438$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4cjs$e5g$1@node1.news.atman.pl>
    <5135bb5a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4gn8$icm$1@node1.news.atman.pl> <kh4ihc$jl8$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4l5v$n6o$1@node1.news.atman.pl> <kh4nkj$pp6$1@node1.news.atman.pl>
    <kh4ob9$qfu$1@node1.news.atman.pl> <kh4p05$q8i$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4qat$sma$1@node1.news.atman.pl> <kh4tb3$uhv$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4ur1$1pf$1@node1.news.atman.pl> <kh4v0q$hm$1@node2.news.atman.pl>
    <kh504g$3a2$1@node1.news.atman.pl>
    <51362a45$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tak samo jak wyjątkiem byłą garstka
    > świadomych kierowców która montowała pasy bezwładnościowe w dużych
    > fiatach i maluchach 30 lat temu itd.

    > LOL - znowu ta potrzeba podbudowania ego :). Montowanie pasów
    > bezwładnościowych (oczywiście przez garstkę świadomych) nie było oznaką
    > świadomości, tylko zwyczajnie wygody (co jest dla mnie naturalne i
    > oczywiste)

    ROTFL Jeśli dla Ciebie przyczyną montowania pasów bezwładnościowych była
    wygoda a nie bezpieczeństwo to nie mamy o czym dyskutować.

    Poduszki w autach też są dla wygody? Może po to by po stłuczce spokojnie
    sobie drzemać czekając na pomoc :-)

    > i możliwości/chęci wykonania takiej zmiany (możliwości nie
    > będę rozwijał, ponieważ kupić tego w sklepach raczej nie można było).

    Bo takich rzeczy nie kupowało się w tamtych czasach w sklepach ale na
    giełdach.

    > Statyczne były tak samo skuteczne (o ile ktoś to oczywiście
    > wyregulował), ale nie tak wygodne jak bezwładnościowe.

    Tyle teoria, w praktyce jak ktoś wyregulował pasy na zero luzu to nie mógł
    spokojnie obsługiwać radia a tym bardziej sięgnąć do korbki od prawego okna.

    > Widziałeś kiedy np. Warszawę z pasami? Tylko nie w internecie...

    Nie wiem, nigdy nie zaglądałem przez szybę do środka mijanym Warszawom, więc
    nie wiem, czy tam były pasy.

    Pozdrawiam
    Ergie