  • Data: 2009-03-04 11:59:03
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyletant napisał(a):
    > zbiginapisal

    > w takim razie skąd u Ciebie 46 postów - internet nie istnieje?

    A o czym mowisz? Bo nie wiem, co to za liczba i skad sie wziela.

    - mylisz
    > się - to największy środek masowego przekazu

    Jeszcze nie :)

    > i skoro nie można wsiąść na
    > swoją maszynę bo zima - to chłopaki mądrze wykorzystują ten czas prosząc
    > FACHOWCÓW o radę i podpowiedzi,

    Sie zdecydujcie - albo jestesmy fachowce albo kozie palki z internetu.
    Bo juz sie gubie :)

    > a większość zamiast sensownie
    > odpowiedzieć toczą prywatne batalie (kuczu) lub nabijają się z inicjatywy

    Nikt sie nie nabija.

    > A uważasz, że lepiej by było gdyby gang założyli ... nie byłeś młody,
    > każda paczka kumpli to też pewne zrzeszenie tyle,że nieformalne oni chcą
    > rozszerzyć swoją paczkę o okolicznych motocyklistów, więc korzystają z
    > internetu, bo poczta polska kuleje

    Ale paczka tworzy sie w sposob naturalny i jakby ciut pozaswiadomie -
    wylania sie w sposob naturalny i bez cisnienia. Kazdy inny sposob IMO
    jest droga na skroty i w zdecydowanej wiekszosci nie prowadzi do
    wartosciowej paczki lecz do sztucznego tworu.
    Oczywiscie moze to komus odpowiadac ale na pewno nie jest czyms, co ja
    akurat (i jak widac wielu innymch) preferuje.

    > da się, ale przyjemniej w większym gronie zorganizować jakiś wypad w
    > teren, a struktury są po to by się zorganizować

    Uwazam, ze lepiej jest sciezki budowac po sladach ludzi nizli tworzyc
    wedlug czyjegos wyobrazenia - zwykle okazuje sie, te ostatnie nie sa
    wygodne. ;)