  • Data: 2009-02-27 18:03:19
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adamo69 napisał(a):
    > prosimy bez spamu i kłótni!

    No ba! :)

    > chciałbym skomentować to że ktoś tam napisał że to kolejny klub co
    > zakładają dwaj kumple bo im się nudzi i że najpierw jest strona a
    > później reszta.
    > otóż:
    > to że zdecydowaliśmy założyć swój własny klub
    ^^^^^^^^^^^^^

    Zastosowany zwrot dosc jasno precyzuje charakter waszego przedsiewziecia.

    > nie ma w okolicy żadnych klubów a jeśli są to nie pisze o nich nic w
    > internecie.

    Aha. A jak czegos nie ma w internecie, to nie istnieje? ;)

    > chcieliśmy oboje dołączyć do istniejącego już klubu ale siłą rzeczy
    > chcąc być w klubie musieliśmy założyć swój.

    Ale po co? :)

    > Odnośnie kolejności to nie sądzicie że jest zima? i nie ma jak działać w
    > terenie bo jest śnieg i zimno i to chyba logiczne że chcieliśmy
    > najpierw rozreklamować się w internecie żeby mieć lepszy start.

    Ale lepszy start do czego? Do jezdzenia? To bez struktur sie nie da?
    Tak czy siak: Milo, ze prosicie o rade i nawet staracie sie na biezacao
    uwzgledniac padajace tutaj, rozne uwagi.
    Poniewaz ja stoje po drugiej stronie barykady, a raczej klubizm traktuje
    w sposob troszke niewerbalizowalny, wiec zmykam. :)