-
Data: 2010-03-15 11:06:26
Temat: Re: FAP MAZDA 6 2.0 - czy ma?
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Yogi(n) pisze:
(...)
> To wróć może kilka pięter wczesniej i zajrzyj do linka, który wkleiłem.
> 45 tys to nie jest kilkadziesiąt ?
Ekhem - raz, że tam nie ma mowy o FAP, a dwa, że ciężko cokolwiek
wnioskować na podstawie jednostkowych forumowych opowieści.
> Błąd - nigdy nie miałem diesla i nie zamierzam mieć.
Skoro tak, to w ogóle jaki sens ma ta dyskusja?
> Możesz swoje
> "mundrości" kierować do tych wszystkich, którzy dali sie nabrać na
> "ekologicznego diesla" nie do mnie. Capisci?
LOL - przecież to nie oni narzekają, tylko Ty :)
> Ależ jest. Tak jak i EGR.
Ooo - EGR już też jest gadżem?
> To co wylatuje z rury spełnia normy, ale to co
> zostaje, nie dematerializuje sie w cudowny sposób i wraca do obiegu
> geochemicznego, choćby przy wymianie albo czyszczeniu filtra. Albo oleju.
Obawiam się, że EGR działa jednak na innej zasadzie :)
http://www.asashop.org/autoinc/nov97/gas.htm
> Ale gaz zakładasz z powodu skąpstwa (zwanego eufemistycznie
> oszczednością),
No cóż, różnie ludzie to argumentują, ale sama oszczędność nie
jest czymś złym.
> diesla kupujesz z powodu przeświadczenia, że będzie
> mniej palił. "Oszczędność" ta zwraca się już po jakichś 300-400
> tysiącach, a przy czestej wymianie filtra cząstek stałych - już po
> połowie miliona. Mniej więcej.
Praktyka jednak wykazuje, że zwraca się sporo wcześniej i sens
kupowania diesla jest wtedy, kiedy robi się większe przebiegi.
Z drugiej strony każdy kupuje co mu odpowiada nie musi być to
ekonomicznie uzasadnione. To jednak coś innego, niż wycinanie
katalizatorów, FAP, zaślepianie EGR itd. - to jest właśnie robione
ze źle rozumianej "oszczędności" - skutki tego widać nawet nie
w atmosferze, ale w staniu takich samochodów. "Oszczędności"
są nie tylko w tych miejscach.
> To ja użyłem tego "argumentu"? Ech....
Tak, Ty. Ja nigdzie nie twierdziłem, że ilość tych specjalistów
przekłada się na zasadność jeżdżenia w trybie awaryjnym. Stwierdziłem
tylko, ze wielu tak jeździ i jakoś im to nie przeszkadza. Z zasadnością
tego nigdzie nie wiązałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.10 22:27 Yogi\(n\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka
- 2024-10-07 Nowy akt zasadniczy
- 2024-10-07 KIA nas dyma
- 2024-10-07 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-07 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...