  • 11. Data: 2013-08-31 13:16:21
    Temat: Re: F11 525xd
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-31 07:33, ddddddd pisze:

    > fakt, trzeba było kupić nowego ceed'a :D

    > czyli ile?

    10.5 :D

  • 12. Data: 2013-08-31 13:16:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    ar=337326

    > http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=5278

    turbodiesel. Podstawa do założenia czipa

  • 13. Data: 2013-09-01 02:19:00
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > 10.5 :D

    A ile ci złopie V12 biturbo w Mercu ?

    BTW. Nie czepiajcie się kobiet - gdyby nie żona Karla Benza dzisiaj mogłoby
    nie być samochodów, gdyż to właśnie ONA jako pierwszy człowiek postanowił
    wyruszył samochodem w przejażdżkę...Karl'o miał obawy ale jego żona uparła
    się o pojechała wynalazkiem męża bez jego wiedzy ;-).

    Pozdr.
    +

    --
    Bugatti

  • 14. Data: 2013-09-01 07:23:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-09-01 02:19, Bugatti pisze:

> [...]
    > postanowił wyruszył samochodem w przejażdżkę...Karl'o miał obawy ale
    > jego żona uparła się o pojechała wynalazkiem męża bez jego wiedzy ;-).

    Moje minimum w tym aucie w trasie to 13.5.
    Jadąc na maxa to wychodzi 28 w trasie.
    Miasto jadąc spokojnie 22.
    Średnia za ostatnie kilkanaście tyś. km mam 21.7

  • 15. Data: 2013-09-01 07:43:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Średnia za ostatnie kilkanaście tyś. km mam 21.7

    I właśnie dlatego odpuszczam benzyniaki, wybieram diesle.
    Jeżdżą już podobnie, ale o połowę taniej.

  • 16. Data: 2013-09-01 09:15:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-01 07:43, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I właśnie dlatego odpuszczam benzyniaki, wybieram diesle.
    > Jeżdżą już podobnie, ale o połowę taniej.

    Haha dobre :D

    Lewis

  • 17. Data: 2013-09-01 10:03:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-09-01 09:15, Lewis pisze:

    .pl...

    > Haha dobre :D

    Są takie diesle, które nakładą benzynom.
    Zwykłe seryjne BMW 530d (6.1) nakładzie Skodzie
    Oktavii RS (7.5sek). Ale jeśli weźmiemy szbybkie i mocne
    benzyny c63amg, 911 albo taki kredens jak cl600 v12 biturbo
    to już z dieslami nie jest lekko.

    Szybkie diesle to Audi A6 3,0 bitdi i BMW M550d.
    BMW 535d jeszcze jest fajne. A tak ogólnie to V8 w benzynie
    ma pierdolnięcie i tyle.

  • 18. Data: 2013-09-01 11:36:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-01 10:03, Użytkownik megrims napisał:

> [...]
    > to już z dieslami nie jest lekko.
    >
    > Szybkie diesle to Audi A6 3,0 bitdi i BMW M550d.
    > BMW 535d jeszcze jest fajne. A tak ogólnie to V8 w benzynie

    O ile rozumiem właścicieli tzw. tatusiowowzów którzy bardziej
    patrzą na koszty przejechania kilometra to w przypadku ludzi
    którzy samochody wybierają pod kontem przyjemności z jazdy
    oszczędzanie tych kilku złotych na setce kilometrów kosztem radości
    z jazdy jest nieporozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-09-01 12:20:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > którzy samochody wybierają pod kontem przyjemności z jazdy
    > oszczędzanie tych kilku złotych na setce kilometrów kosztem radości

    I tak z czystym sercem dołożysz następne 2 tys do wyjazdu?
    Bo ja mam opory szczerze mówiąc.
    Zwłaszcza że przyjemność z jazdy jak już pisałem zbliżona (przy autach z
    mojego zasięgu cenowego).

  • 20. Data: 2013-09-01 16:41:34
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > Odebrałem.
    > Fajne auto, ale nie jedzie - wersja ABS - absolutny brak silnika. Jutro
    > dostanie naklejke

    Nie rozumie?!

    Jak F1, to chyba powinno być szybkie?!

    --