  • 61. Data: 2011-08-01 15:51:16
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Monday, August 1, 2011, 3:26:21 PM, you wrote:

    > U mnie nie było ani Polsatu HD/Polsatu w DVB-T ani zwykłego Polsatu w
    > kablu.

    W Opolu Polsat był - zarówno z satelity, jak i DVB-T i analogowy.
    Czyli wysyłka z Polsatu do nadajników wszelkiej maści szła poprawnie.
    Ale odbiór linka z Budapesztu padł.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-08-01 16:34:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Aug 2011 15:35:12 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Znaczy co - nie widziałeś gadających głów ze studia w przerwach w
    >transmisji?
    >Ja je widziałem i w dvb-t i w analogu i z satelity.

    W dvb-t tak, w kablu nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 63. Data: 2011-08-01 17:15:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gbed375eliak5q5hmsar89kc2bk5v11n28@4ax.com...

    > W dvb-t tak, w kablu nie.

    Ciekawe - skoro u mnie gadały na wszystkich źródłach, a u Ciebie nie, to o
    czym to świadczy?
    Może jakiś światłowód im padł?
    Który przypadkowo RÓWNIEŻ łączył stację odbiorczą z nadawczą?

  • 64. Data: 2011-08-01 21:55:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-01 15:51, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > W Opolu Polsat był - zarówno z satelity, jak i DVB-T i analogowy.
    > Czyli wysyłka z Polsatu do nadajników wszelkiej maści szła poprawnie.
    > Ale odbiór linka z Budapesztu padł.

    Ale w Wawie - Ten sam link dla BBC był bezbłędny.
    Co ciekawsze na kwaterze mam TV analogową, a na lapku tuner DVB-T -
    sygnał z Gubałówki był mniej pocięty niż ten analogowy.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 65. Data: 2011-08-01 22:30:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Monday, August 1, 2011, 9:55:43 PM, you wrote:

    > Ale w Wawie - Ten sam link dla BBC był bezbłędny.

    A jesteś pewny, że dla BBC jest ten sam link? BBC ma swoje studia w
    Londynie a nie w Warszawie.

    > Co ciekawsze na kwaterze mam TV analogową, a na lapku tuner DVB-T -
    > sygnał z Gubałówki był mniej pocięty niż ten analogowy.

    Czyli nawet w Warszawie nie byłeś.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 66. Data: 2011-08-01 22:54:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-01 22:30, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > A jesteś pewny, że dla BBC jest ten sam link? BBC ma swoje studia w
    > Londynie a nie w Warszawie.

    Tak - F1 ma jeden taki sam feed do *wszystkich* stacji TV z licencją.

    > Czyli nawet w Warszawie nie byłeś.

    A jakie to ma znaczenie?

    Pozdrawiam - Mirek

  • 67. Data: 2011-08-01 22:58:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-01 22:54, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Ale w Wawie - Ten sam link dla BBC był bezbłędny.

    Tak dla jasności (choć wydawało mi się to bardziej niż jasne, ale twoja
    uwaga co do mojej bytności w DC tą pewność zachwiała :) ) - to jest
    klucz do mojej odpowiedzi.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 68. Data: 2011-08-01 23:03:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Monday, August 1, 2011, 10:54:24 PM, you wrote:

    > Tak - F1 ma jeden taki sam feed do *wszystkich* stacji TV z licencją.

    Ale burza była nad Warszawą a nie nad Londynem. I to burza zakłóciła
    _odbiór_ linka z Budapesztu w Warszawie Polsatowi a nie w Londynie BBC.

    > A jakie to ma znaczenie?

    Takie, że burza była nad Warszawą i BBC z satelity mogłeś oglądać bez
    problemów. Burze są zazwyczaj zjawiskiem lokalnym.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2011-08-01 23:03:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Monday, August 1, 2011, 10:58:00 PM, you wrote:

    > Tak dla jasności (choć wydawało mi się to bardziej niż jasne, ale twoja
    > uwaga co do mojej bytności w DC tą pewność zachwiała :) ) - to jest
    > klucz do mojej odpowiedzi.

    BBC nie nadaje z Warszawy.
    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2011-08-01 23:09:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ale burza była nad Warszawą a nie nad Londynem. I to burza zakłóciła
    > _odbiór_ linka z Budapesztu w Warszawie Polsatowi a nie w Londynie BBC.

    Ciekawe czemu ja nie miałem sygnału z Hot Bird? BBC, Polsat, RTL
    - niczego nie było.