  • 51. Data: 2011-07-31 19:35:19
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 31 Jul 2011 19:31:10 +0200 osobnik zwany Protz
    wystukał:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał

    > Dzisiaj Borowczyk juz naprawde przeszedl samego siebie podczas wyscigu,
    > nie mowiac o gownianej transmisji Polsatu ktorej przeszkodzila burza nad
    > Warszawą.
    >
    > Protz

    na szczęście słuchałem RTLu. Ale zanim zdążyłem przełączyć Borowczyk mnie
    zmiażdżył :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2011-07-31 19:36:11
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał

    > na szczęście słuchałem RTLu. Ale zanim zdążyłem przełączyć Borowczyk mnie
    > zmiażdżył :(

    nie wie ktos skad mozna sciagnac dzisiejsza transmisje polsatu? Az sie prosi
    zeby zrobic jakis montaż.

    Protz

  • 53. Data: 2011-07-31 20:30:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Protz,

    Sunday, July 31, 2011, 7:31:10 PM, you wrote:

    > Dzisiaj Borowczyk juz naprawde przeszedl samego siebie podczas wyscigu, nie
    > mowiac o gownianej transmisji Polsatu ktorej przeszkodzila burza nad
    > Warszawą.

    A ekipa w Polsacie próbowała wmawiać, że to z powodu deszczu nad
    Budapesztem. Reklamy zamiast podium to już było ostateczne przegięcie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2011-07-31 20:33:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A ekipa w Polsacie próbowała wmawiać, że to z powodu deszczu nad
    > Budapesztem. Reklamy zamiast podium to już było ostateczne przegięcie.

    Ale to ja jestem trollem, a borowczyk jest w porzo ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<b

  • 55. Data: 2011-07-31 23:28:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dzisiaj Borowczyk juz naprawde przeszedl samego siebie podczas wyscigu,
    > nie mowiac o gownianej transmisji Polsatu ktorej przeszkodzila burza nad

    Nie sądzę, żeby nad Warszawą, skoro obraz z satelity docierał normalnie.

  • 56. Data: 2011-08-01 09:25:18
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Nie sądzę, żeby nad Warszawą, skoro obraz z satelity docierał normalnie.

    A ja sądze, ze nad Warszawą. Inne telewizje nie mialy problemu.

    Protz

  • 57. Data: 2011-08-01 11:21:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Ale to ja jestem trollem, a borowczyk jest w porzo ;)

    Jakby Maurycy byl lepszy.

    --
    Karolek

  • 58. Data: 2011-08-01 15:26:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Jul 2011 23:28:19 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nie sądzę, żeby nad Warszawą, skoro obraz z satelity docierał normalnie.

    U mnie nie było ani Polsatu HD/Polsatu w DVB-T ani zwykłego Polsatu w
    kablu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 59. Data: 2011-08-01 15:35:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4aad37p164qma7g3dn8idie34lgk85935c@4ax.com...

    > U mnie nie było ani Polsatu HD/Polsatu w DVB-T ani zwykłego Polsatu w
    > kablu.

    Znaczy co - nie widziałeś gadających głów ze studia w przerwach w
    transmisji?
    Ja je widziałem i w dvb-t i w analogu i z satelity.

  • 60. Data: 2011-08-01 15:48:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-01 15:26, jerzu pisze:

    > U mnie nie było ani Polsatu HD/Polsatu w DVB-T ani zwykłego Polsatu w
    > kablu.

    U mnie przez trochę to w ogóle chyba niczego nie było z satelity.
    Później patrzę, a kolega coś przy swojej antenie kombinuje
    - powiedziałem mu, by to zostawił i poczekał, to sygnał się za
    jakiś czas pojawi :)