  • 21. Data: 2011-07-24 19:06:16
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-24 19:00:14 +0200, "Bugatti" <s...@m...pl> said:

    > Zamiast oglądać te pseudo-auta u których źle dokręcona nakrętka koła
    > kosztuje chore 1000$ obejrzałbyś wyścigi motocyklowe motogp. Tu
    > przynajmniej masz rywalizację technologiczną

    Masz rację - w F1 od 50 lat nic się nie zmieniło.
    ;>

    > którą widać gołym okiem

    Patrzysz na wyniki, jazdę, czy na pojazdy?

    > W motogp poznasz kto ma mocniejszy silnik

    A w F1 najsłabszy ciągle pierwszy...

    > Tu co chwila zmieniane są wachacze

    Bez zboczeń, proszę.
    ;>>>

    > Od przyszłego sezonu mają być inne silniki

    Poptrz pan -to tak jak w F1...

    > A w czasie wyścigu widać kto ma większe umiejętności

    To tak jak w F1...

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-07-24 19:22:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli tobie przynosi frajda machanie tylnym skrzydłem i kilkunastoma kW z
    > generatora no to rzeczywiście musisz być w eufori ;>
    >
    > Pozdr.
    >
    > PS. Zamiast oglądać te pseudo-auta u których źle dokręcona nakrętka koła
    > kosztuje chore 1000$ obejrzałbyś wyścigi motocyklowe motogp.

    NTG

  • 23. Data: 2011-07-24 19:25:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mleko,

    Sunday, July 24, 2011, 6:12:39 PM, you wrote:

    > Ale kogo interesuje twoja orientacja seksualna i twoje preferencje
    > odnośnie koloru włosów?

    Myśle, że Rafał ma normalną a nie zboczoną orientację i widok oraz
    gadanie rudego pedała mają prawo być dla niego obrzydliwe.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-07-24 19:26:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    >
    > PS. Zamiast oglądać te pseudo-auta u których źle dokręcona nakrętka koła
    > kosztuje chore 1000$ obejrzałbyś wyścigi motocyklowe motogp.

    z założenia nie wdaje sie w dyskusje z fanatykami.
    Rozumiem, ze Ty też z tych, co to uwżają, ze motocykle to powinny mieć prawa
    pojazdów uprzywilejowanych na drodze?

    ps. żeby nie bylo - sam jeżdze i dwoma i 4 kołami.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 25. Data: 2011-07-24 19:37:39
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > PS. Zamiast oglądać te pseudo-auta u których źle dokręcona nakrętka koła
    > kosztuje chore 1000$ obejrzałbyś wyścigi motocyklowe motogp.

    Chętnie. Jak tylko wróci do Eurosportu.

  • 26. Data: 2011-07-24 19:57:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 18:12, mleko pisze:

    > Ale kogo interesuje twoja orientacja seksualna i twoje
    > preferencje odnośnie koloru włosów?

    A kogo twoja wypocina ? Pytałem o "kanał transmisji" bez głosu
    pewnego człowieka wymienionego z nazwiska, a ty walisz konia, bo
    możesz się na usenecie niezwykle wartościowo odezwać.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 27. Data: 2011-07-24 20:03:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 18:46, jerzu pisze:

    > Na złombola nie pojechałeś? Bolid nie gotowy?

    Zdrowotno/personalne perturbacje w drużynie niestety.
    Celujemy w przyszły rok ;/

  • 28. Data: 2011-07-24 22:20:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Myśle, że Rafał ma normalną a nie zboczoną orientację

    Skąd czerpiesz informacje, na temat jego orientacji?

  • 29. Data: 2011-07-24 22:34:57
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.07.2011 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:

    > z założenia nie wdaje sie w dyskusje z fanatykami.
    > Rozumiem, ze Ty też z tych, co to uwżają, ze motocykle to powinny mieć prawa
    > pojazdów uprzywilejowanych na drodze?
    >
    > ps. żeby nie bylo - sam jeżdze i dwoma i 4 kołami.

    Nie marudź tylko oglądaj, jak lubisz wyścigi i masz możliwość. Laguna Seca,
    to miejsce z potencjałem na widowisko, a chłopaki z MotoGP całkiem często
    takie robią. Jeszcze pół godziny czytania usnetu i włączam TV ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 30. Data: 2011-07-24 22:48:24
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "CeSaR" napisał w wiadomości:

    > Chętnie. Jak tylko wróci do Eurosportu.

    Takich komentatorów Sportklubu jak Fiałkowski i Jędrzejewski w polskich
    mediach motorowo-samochodowych nie znajdziesz nigdzie. Jedynie co można
    zarzucić stacji to brak HD ale .... ;-)

    Pozdr.

    --
    Bugatti