  • 11. Data: 2011-07-24 14:53:49
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > najwyraźniej mało oglądasz F1...

    Się dziwisz ?

    => "Borowczyk ... miażdży zaraz psychicznie" ... :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-07-24 14:54:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Się dziwisz ?
    >
    > => "Borowczyk ... miażdży zaraz psychicznie" ... :)

    hyh

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-07-24 15:52:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mam pojęcia czym się ludzi podniecają w F1...przecież od paru lat ten
    > sport zamarł.

    Pod jakim względem?
    Bo akurat ten rok jest zupełnie inny niż poprzednie.

  • 14. Data: 2011-07-24 18:12:39
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-24 14:15, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Wygląda dla mnie jak rudy pedał i tak mi brzmi, nic nie pocznę.

    Ale kogo interesuje twoja orientacja seksualna i twoje preferencje
    odnośnie koloru włosów?

  • 15. Data: 2011-07-24 18:14:55
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Pod jakim względem?
    > Bo akurat ten rok jest zupełnie inny niż poprzednie.

    Zawsze sie taki znajdzie kto cos podobnego napisze, na szczescie nie ma
    przymusu ogladania F1, nie ma tez zakazu i ja z przyjemnoscia ogladam.
    Dzisiaj kolejny dobry wyscig.

    Protz

  • 16. Data: 2011-07-24 18:15:34
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    > Ludzie, na czym to można obejrzeć ?

    Na torrentach z BBC, ale z opoznieniem kilkugodzinnym. ;)

    Protz

  • 17. Data: 2011-07-24 18:16:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-24 14:20:00 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > No gdzie to można obejrzeć poza polszmatą i erteelem ?

    Formula 1 live streaming
    I potem wyskakują przeróżne...

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2011-07-24 18:45:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 24 Jul 2011 12:16:37 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Sorry, nie jestem w temacie. Kubica ściga się papa-mobilem? Czy o co
    >chodzi?

    Taki dowcip o blondynce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-07-24 18:46:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Jul 2011 14:08:27 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Benedykt 16 !

    Na złombola nie pojechałeś? Bolid nie gotowy?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-07-24 19:00:14
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości:

    > najwyraźniej mało oglądasz F1...

    Jeśli tobie przynosi frajda machanie tylnym skrzydłem i kilkunastoma kW z
    generatora no to rzeczywiście musisz być w eufori ;>

    Pozdr.

    PS. Zamiast oglądać te pseudo-auta u których źle dokręcona nakrętka koła
    kosztuje chore 1000$ obejrzałbyś wyścigi motocyklowe motogp. Tu przynajmniej
    masz rywalizację technologiczną którą widać gołym okiem bez dopalaczy z
    Kersem w tle.
    W motogp poznasz kto ma mocniejszy silnik (Honda) i skrzynie biegów. Tu co
    chwila zmieniane są wachacze tylne, ramy. Od przyszłego sezonu mają być inne
    silniki. A w czasie wyścigu widać kto ma większe umiejętności a nie jak w
    "ef-łan" kto ma bardziej ogarniętych mechaników podczas dokręcania tychże
    obleśnie-śmiesznie drogich nakrętek ;-]

    Najbliższy wyścig dziś w Laguna Seca o 23.00h na Sportklubie.(to nie reklama
    tylko obejrzyj i porównaj)

    Pozdr.2.

    --
    Bugatti