    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: F1 - DRS
    Date: Mon, 11 Apr 2011 11:03:36 +0200

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4da2c073$1@news.home.net.pl...

    > Bredzisz strasznie. Skoro jest szybszy to dlaczego jest z tyłu?

    Bo np. wcześniej zmienił opony, miał kolizję, nie udały mu się
    kwalifikacje.....
    Mnóstwo jest takich sytuacji.

    Wyznacznik jest prawidłowy - skoro się tak mocno zbliżył do poprzednika to w
    danym momencie jest szybszy, więc powinien mieć możliwość jego wyprzedzenia.
    DRS tą możliwość daje (wcześniej jej po prostu nie było).

    Do tego DRS wcale nie odbiera wyprzedzonemu możliwości zrobienia tego
    samego, łatwo sobie wyobrazić że jadący na bardziej świeżych oponach
    wyprzedzony zawodnik, po kilku kółkach zaczyna kręcić lepsze czasy, dogania
    konkurenta i wyprzedza - tak jak wyprzedzano Hamiltona wczoraj.

    Dotychczas sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej - wszyscy się wlekli
    temptem najwolniejszego, bo nie było jak i gdzie wyprzedzić.
    Ja rozumiem że niektórym kapelusznicze zapędy rodem z polskich dróg
    przekładają się na tory F1, ale ja mam dokładnie odwrotne potrzeby -
    najszybsi mają jechać na czele, a najwolniejsi na końcu.
    I załatwianie sprawy w boksie nijak mi nie wystarcza.