  • 21. Data: 2009-08-24 13:40:00
    Temat: Re: Exilim ex-Z155 - Ostrzezenie!
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    K.M.C. wrote:

    > przeciez dał - wiec po co klamoczesz bez przeczytania calego watku?

    Aleś sie udał ;-) Chodziło o nieobrabiane zdjęcia prosto z aparatu (takie
    zeby był EXIF i takie tam dyrdymały) ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 22. Data: 2009-08-24 15:06:45
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    A może to błąd w firmware - zobacz tu :
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9438

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 23. Data: 2009-08-24 15:13:03
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    EMPI wrote:
    > Hej !
    >
    > A może to błąd w firmware - zobacz tu :
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9438

    Ale to dotyczy innych modeli do ww. nie ma nic dostepnego.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 24. Data: 2009-08-24 22:29:37
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Ale to dotyczy innych modeli do ww. nie ma nic dostepnego.

    Wiem, ale dotyczy poprawy jakości zdjęć, więc ciepło, ciepło. Może lada
    moment wyjdzie poprawka także i do modelu autora wątku.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 25. Data: 2009-08-25 09:54:40
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    EMPI wrote:
    > Hej !

    > Wiem, ale dotyczy poprawy jakości zdjęć, więc ciepło, ciepło. Może
    > lada moment wyjdzie poprawka także i do modelu autora wątku.

    No ale ten model jest chyba nowszy niż ww. poprawki ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 26. Data: 2009-08-25 10:25:43
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > A gdzie EXIF ?

    Glupkowaty WebAlbum Generator wycial, jak chcesz poprawie?

  • 27. Data: 2009-08-25 10:27:21
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl>

    > Ja potrzebowałem pilnie cyfrówki i kupiłem Fuji A150 (już zresztą
    > sprzedany). Tutaj możesz porównać sobie zdjęcia:
    > http://picasaweb.google.pl/pawel79w/ArthurSSeatEdinb
    urgh?authkey=Gv1sRgCLakxsKo3sLHwwE#

    > Jak wybierzesz opcję "Pobierz", to dostaniesz obrazki w pełnych rozmiarach
    > (10mpx). Napisz, czy widzisz galerię, bo jest ona moją prywatną i nie
    > wiem, czy jest do niej dostępność z innego konta, czy też bez zalogowania
    > do picasy.
    >

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Galeria w pelni widoczna.

    Nie zalamujcie mnie.

  • 28. Data: 2009-08-25 10:45:51
    Temat: Prosze z EXIF´em-bylo:Exilim ex-Z155 - Ostrzezenie!
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    Na zadanie dostarczam zrzuty prosto z kamery, tylko nazwa zmieniona:

    www.comp-sale.de/bilder/chm1.jpg
    www.comp-sale.de/bilder/chm2.jpg
    www.comp-sale.de/bilder/chm3.jpg

  • 29. Data: 2009-08-25 11:55:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Schweinchen pisze:

    > Galeria w pelni widoczna.
    >
    > Nie zalamujcie mnie.

    Uważasz, że zdjęcia z tego Fuji są dużo lepsze niż z twojego? Nie
    przejmuj się, bo i tak mało wydałeś. Ja też kupowałem z myślą - jakie by
    te zdjęcia nie były, to będą lepsze niż z mojego telefonu, więc biorę,
    zrobię zdjęcia i sprzedam. Sprawdził się w swojej roli, choć sprzedałem
    taniej niż miałem zamiar. Ale i tak strata niewielka.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 30. Data: 2009-08-25 13:34:15
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Schweinchen wrote:
    > Na zadanie dostarczam zrzuty prosto z kamery, tylko nazwa zmieniona:
    >
    > www.comp-sale.de/bilder/chm1.jpg
    > www.comp-sale.de/bilder/chm2.jpg
    > www.comp-sale.de/bilder/chm3.jpg

    U Ciebie jest:
    Software / Firmware Version = 1.00

    Na początek zaktualizuj firmware do najnowszej wersji 1.01...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj