  • 11. Data: 2009-08-24 08:20:09
    Temat: Re: Exilim ex-Z155 - Ostrzezenie!
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Czy tez byles na tyle lekkomyslny, ze nie sprawdziles jakie zdjecia
    > robi ten aparat przed zakupem? ;)

    Nie zgrywaj się. Moim zdaniem coś jest nie tak. Mam porównanie do
    taniego Fuji A150. Zdjęcia na najniższych czułościach są akceptowalne do
    zastosowań domowych, a i iso1600 jakoś tak ładnie odszumione, że
    Kowalski nie widzi różnicy. I ciągle mówimy o matrycy CCD, a nie Fuji
    SuperCCD HR.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 12. Data: 2009-08-24 08:37:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie zgrywaj się. Moim zdaniem coś jest nie tak.

    No to trzeba porownac z innym egz. tego samego apratu i wyciagnac wnioski.

    > Mam porównanie do taniego Fuji A150. Zdjęcia na najniższych czułościach są
    > akceptowalne do zastosowań domowych, a i iso1600 jakoś tak ładnie
    > odszumione, że Kowalski nie widzi różnicy.

    A ja mam Zenita i robi duzo lepsze zdjecia niz to Casio.

  • 13. Data: 2009-08-24 08:41:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > A ja mam Zenita i robi duzo lepsze zdjecia niz to Casio.

    I mówisz, że równo naświetla (trzyma czasy migawki) ???
    Poza tym ty masz wymienne matryce, ale jednorazowe :P

    Ok, dość tych głupich przepychanek i wyższości srebra nad krzemem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 14. Data: 2009-08-24 08:55:15
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Czy tez byles na tyle lekkomyslny, ze nie sprawdziles jakie zdjecia
    > robi ten aparat przed zakupem? ;)

    Ano bylem, posypuje glowe popiolem. Po prostu majac doswiadczenie z duza
    iloscia malpek, a potrzebujac tylko takiego foto-notesu z mozliwoscia
    "filmikowania" - zalozylem, ze "Casio" na obudowie gwarantuje jakosc wyzsza
    niz jakies tam Mediony, czy chinskie badziewie. Naprawde absolutnie nie
    wymagam od malpki super jakosci. Jako moj "glowny" aparat w pelni zadowala
    mnie Sony A 350, no i kila analogowych lustrzanek. Jestem amatorem, ale to
    co wydala z siebie to Casio..... Pechowo nie uzywalem tego cudu techniki
    przez pierwsze dwa tygodnie po zakupie, akupilem w MM, wiec nawet oddac nie
    moge. Mieszkam w Niemczech, wiec nie robili by problemu, ale taraz...
    Napisalem do Casio, zobacze co odpowiedza.

    Poinformuje grupe o ich reakcji.

  • 15. Data: 2009-08-24 09:17:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Schweinchen pisze:
> [...]
    > iloscia malpek, a potrzebujac tylko takiego foto-notesu z mozliwoscia
    > "filmikowania" - zalozylem, ze "Casio" na obudowie gwarantuje jakosc wyzsza

    Ja potrzebowałem pilnie cyfrówki i kupiłem Fuji A150 (już zresztą
    sprzedany). Tutaj możesz porównać sobie zdjęcia:
    http://picasaweb.google.pl/pawel79w/ArthurSSeatEdinb
    urgh?authkey=Gv1sRgCLakxsKo3sLHwwE#

    Jak wybierzesz opcję "Pobierz", to dostaniesz obrazki w pełnych
    rozmiarach (10mpx). Napisz, czy widzisz galerię, bo jest ona moją
    prywatną i nie wiem, czy jest do niej dostępność z innego konta, czy też
    bez zalogowania do picasy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 16. Data: 2009-08-24 10:19:48
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Schweinchen pisze:

    > Tu cztery fotki, robione przy ISO 64, spojrzcie na plaszczyzne chmur.
    > www.comp-sale.de/bilder/chmurki

    A gdzie EXIF ?

  • 17. Data: 2009-08-24 10:26:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Olek pisze:

    > oż w mordę! coś nei tak z tym aparatem, ma szumy jak kamera za 50 zł
    > to mój stary IXUS ma 1000x lepszej jakości obraz :)

    Taniutkie Sony DSC-930 jest o niebo lepsze :)

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 18. Data: 2009-08-24 10:41:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ano bylem, posypuje glowe popiolem...

    Pociesz sie, ze to doswiadczenie kosztowalo Cie tylko kilka stowek ;)

    Co bys zrobil gdybys kupil jakiegos Cwanona za 10.000zl i okazalo
    sie, ze AF jest losowy, a ekspozycja raz taka raz owaka? :)

  • 19. Data: 2009-08-24 13:25:09
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Schweinchen wrote:

> [...]
    > to bylo by za duzo na zakup tego badziewia. To juz lepiej wynajac
    > slepego i dac mu akwarelki. Efekt koncowy murowanie bedzie lepszy. Odbilo
    > mi i kupilem to cos. Niby 8 mega, niby stabilizator. Zdjecia
    > przy 50% powiekszeniu, robione na ISO 100 wygladaja jak robione na
    > ISO 3200. Na filmikach widac tylko fioletowe paski i zacmienia. Bialy
    > element w kadrze powoduje natychmiastowe "spalenie" calej klatki.
    > Mialem kiedys przed laty jedna z piwerwszych Casio z 0.7 Mega Pixela.
    > Robila cudowne zdjecia. Nie wiem co sie z Casio porobilo. Kto

    Daj przyklady, a nie klamoczesz cos tam bez zadnego poparcia swoich tez.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 20. Data: 2009-08-24 13:37:54
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Daj przyklady, a nie klamoczesz cos tam bez zadnego poparcia swoich tez.

    przeciez dał - wiec po co klamoczesz bez przeczytania calego watku?

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com