  • 1. Data: 2009-08-23 15:58:51
    Temat: Exilim ex-Z155 - Ostrzezenie!
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    Hi !

    Gdyby ktos mial zamiar kupic to gowno, to ostrzegam. Nawet 50 zlotych to
    bylo by za duzo na zakup tego badziewia. To juz lepiej wynajac slepego i dac
    mu akwarelki. Efekt koncowy murowanie bedzie lepszy. Odbilo mi i kupilem to
    cos. Niby 8 mega, niby stabilizator. Zdjecia przy 50% powiekszeniu, robione
    na ISO 100 wygladaja jak robione na ISO 3200. Na filmikach widac tylko
    fioletowe paski i zacmienia. Bialy element w kadrze powoduje natychmiastowe
    "spalenie" calej klatki. Mialem kiedys przed laty jedna z piwerwszych Casio
    z 0.7 Mega Pixela. Robila cudowne zdjecia. Nie wiem co sie z Casio porobilo.
    Kto pozwolil wypuscic na rynek tego gniota?

    Andy

  • 2. Data: 2009-08-23 16:43:11
    Temat: Re: Exilim ex-Z155 - Ostrzezenie!
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Schweinchen napisal:
    [ ciach zale na dzialanie Exilima ]

    A moze najzwyczajniej twoj egzemplarz jest uszkodzony?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-23 18:17:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Schweinchen napisal:
    > [ ciach zale na dzialanie Exilima ]
    > A moze najzwyczajniej twoj egzemplarz jest uszkodzony?

    Aparatu? ;)

  • 4. Data: 2009-08-23 18:26:56
    Od: StaM <a...@y...com>

    wiadomościnews:h6rriv$2i2$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    twoj egzemplarz jest uszkodzony?

    > Aparatu? ;)

    Moze swinka nie jest uszkodzony, tylko zawiesil jakos ten aparat na
    wysokoim ISO ;-)..opis na to wskazuje.
    StaM

  • 5. Data: 2009-08-23 20:22:22
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "StaM" <a...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
    s.googlegroups.com...
> [...]
    twoj egzemplarz jest uszkodzony?

    > Aparatu? ;)

    Moze swinka nie jest uszkodzony, tylko zawiesil jakos ten aparat na
    Nie, nie! Nie jest zawieszony, po przestawieniu na ISO 1600 jest jeszcze
    gorzej. Kompresja JPG w tym badziewiu jest tak okrotna, ze robione w piekny
    sloneczny dzien chmurki, przy lekkim powiekszeniu wygladaja jak robione na
    ISO 3200, a to tylko efekt kompresji jpg.
    A te fioletowe paski sa zdaniem Casio (FAQ na stronie) calkowicie normalnym
    efektem przy stosowaniu Sensora CCD. Wystepuja zawsze wtedy kiedy na obrazie
    pojawi sie jasny obiekt.

  • 6. Data: 2009-08-23 20:37:54
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Schweinchen pisze:
    > A te fioletowe paski sa zdaniem Casio (FAQ na stronie) calkowicie normalnym
    > efektem przy stosowaniu Sensora CCD. Wystepuja zawsze wtedy kiedy na obrazie
    > pojawi sie jasny obiekt.

    Pokash fotke, daj link do krootkiego filmiku, to może coś powiemy. Też
    mam aparat z CCD, nawet w moich rękach były 3 aparaty z CCD, które
    kręciły filmy. Owszem zdarzały się różne dziwne rzeczy na podglądzie
    podczas kręcenia filmu, ale na obrazie wynikowym wszystko było OK.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-08-23 21:37:45
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > filmy. Owszem zdarzały się różne dziwne rzeczy na podglądzie podczas
    > kręcenia filmu, ale na obrazie wynikowym wszystko było OK.

    Tu cztery fotki, robione przy ISO 64, spojrzcie na plaszczyzne chmur.
    www.comp-sale.de/bilder/chmurki

    a tu filmik, zrobiony wczoraj:

    www.comp.sale.de/bilder/przyklad.avi

    film skompresowany, ale wyraznie widac o co chodzi tymi fioletami, pod
    koniec bardzo wyraznie widac co kamerka wyrabia.

    Andy

  • 8. Data: 2009-08-23 21:53:12
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Schweinchen wrote:

    > Tu cztery fotki, robione przy ISO 64, spojrzcie na plaszczyzne chmur.
    > www.comp-sale.de/bilder/chmurki

    oż w mordę! coś nei tak z tym aparatem, ma szumy jak kamera za 50 zł
    to mój stary IXUS ma 1000x lepszej jakości obraz :)

  • 9. Data: 2009-08-23 22:26:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Schweinchen:

    > A te fioletowe paski sa zdaniem Casio (FAQ na stronie) calkowicie normalnym
    > efektem przy stosowaniu Sensora CCD. Wystepuja zawsze wtedy kiedy na obrazie
    > pojawi sie jasny obiekt.

    Ktoś im powinien pokazać matryce Kodaka.

  • 10. Data: 2009-08-24 05:42:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > normalnym efektem przy stosowaniu Sensora CCD. Wystepuja zawsze wtedy
    > kiedy na obrazie pojawi sie jasny obiekt.

    Oczywiscie przed zakupem wszystkie egz. z ktorych zdjecia widziales
    robily sliczne fotki i znakomite filmy?

    Czy tez byles na tyle lekkomyslny, ze nie sprawdziles jakie zdjecia
    robi ten aparat przed zakupem? ;)