  • Data: 2006-04-13 09:02:46
    Temat: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Od: "Adam" <4...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Owszem, potrafię docenić zalety SAF-a,
    > włącznie z ceną, ale diagnostyka Ericssona, Sagema czy Nery jest
    > "przyjemniejsza" i wykrycie problemu wydaje sie byc łatwiejsze/szybsze,

    przepraszma, ale chyba zle doczytalem :P
    Uwazasz ze jest cos latwiejszego niz diagnostyka interfejsu ethernet ?
    Uwazam, ze zestaw narzedzi oferowanych przez systemy unixowe jest w
    zupelnosci wystarczajacy aby w kilka chwil wykryc defekt i wskazac palcem co
    jest winne zamieszania :)
    Jesli to stanowi problem dla Ciebie (w przypadku SAF Tehnika) to nie bardzo
    rozumiem na jakiej podstawie uwazasz ze diagnostyka Nery lub Eryka jest
    latwiejsza ? Powiem szczerze, nie widzialem jeszcze bardziej lopatologicznej
    metodologii konfiguracji linii radiowej niz w przypadku SAFa :) (W tym
    miesjcu wspomnijmy np Eryka, kanal serwisowy itd)
    Obawiam sie ze Twoja opinia jest podyktowana czystym przyzwyczajeniem i
    nawykami obslugi innych marek sprzetu tej klasy, dokladamy strach przed
    czyms nowym, nieznanym i opinia gotowa : SAF jest beee :D
    Prosze, oswiec mnie i powiedz co rozumiesz przez latwiejsze, szybsze
    (przyjemniejsze) wykrycie problemu dla linkow Eryka i Nery. Pamietaj o
    danych statystycznych, ktore przytaczasz dla tych linkow :)

    pozdr.
    4est