  • Data: 2006-04-18 16:44:46
    Temat: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Od: "Sied@r" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam napisał(a):

    > A to ciekawa teoria, rozwin ten watek bardziej :)
    Podejrzewam ze to byl podobny problem jak koledzy opisuja w watkach
    wyzej. Poniewaz bezposrednio nie bylem sprawa zainteresowany to nie
    wylapalem wszystkich szczegolow o ktorych kolega opowiadal.

    Jesli interesuje cie teoria to zglos sie do GTS moze ci to wyjasnia, ja
    osobiscie nie korzystalem i nie zamierzam korzystac z SAF ani ogolnie
    innych radiolinii bo tego nie potrzebuje. Ale dla zaprzyjaznionej firmy
    to rzeczywiscie byl problem. Nie wiem dokladnie i nie zamierzam tego w
    zaden sposob weryfikowac bo to jest luzna rozmowa a nie rozprawa sadowa
    nad SAF. (na temat ktorego jest wiele teorii np. ze bardziej oplaca sie
    kupic na Ukrainie niz w Polsce, itd.)

    Jak dla mnie EOT.

    Moze ty po prostu miales szczescie i trafiles na udane egzemplarze.
    Kolega jeszcze oprocz NEC ma jednego SAF'a na linku powyzej 20 km po
    kliku wymianach w koncu chyba trafil na udany egzemplarz bo poki co jak
    mowil jest ok.

    (jak ci bardzo zalezy moge cie na prv skontaktowac z ta firma ktora
    miala problemy z SAFami)