  • Data: 2006-04-18 12:22:30
    Temat: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bortas" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e22eg5$di$1@inews.gazeta.pl...
    > Z tego co kojarze SAF ma te swoje bbloop'y i rfloop'y podobno wystarcza w
    > zupelnosci do zdiagnozowania problemu - 2-3 testy, petle+parametry pracy
    na
    > wyswietlaczu, szybki mail (telefon) do wsparcia technicznego i wiesz w
    czym
    > problem no i wysylasz lub dostajesz przepis na rozwiazanie tego problemu.
    >
    > Z drugiej strony kazde urzadzenie ma jakies diody lub inne formy indykacji
    > uszkodzenia, odrobina rozumu i wysilenia szarych komorek (doswiadczenie
    mile
> [...]

    A kto tu mówi o dodatkowych? Ja mówię o standardowych ;), a że SAF ich
    akurat nie ma, to może są i dodatkowe. Te zaś "dodatkowe" narzędzia skracają
    czas diagnozy i daja większe możliwości. Ale inna sprawa, czy jest
    konieczność ich używania - czyli mowa o awaryjności sprzętu. Było juz w tym
    wątku kilka przykładów.
    Reasumując, powtórzę jeszcze raz - nie jestem przeciwnikiem SAF-a - doceniam
    jego cenę, łopatologiczną konfigurację, kompaktową budowę, prostotę montażu,
    ale uważam też, że diabeł tkwi w szczegółach i np Ericsson ma bardziej
    dopracowaną ergonomię supportu mocującego, tenże Eryk, Nera czy Sagem mają
    większe możliwości konfiguracyjno-diagnostyczne, zaś awaryjność (w moim
    niewielkim doświadczeniu) działała na niekorzyść SAF-a, itp, itd...

    Pozdr.
    Wojtek