  • Data: 2006-04-18 09:32:36
    Temat: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bortas" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e1vna1$pll$1@inews.gazeta.pl...
    > pętli
    > nowe
    >
    > SAF rowniez posiada mozliwosci disgnostyczne jakim sa roznego rodzaju
    > petle - biorac pod uwage jakie sa alarmy na radiolinii gdy pracuje, plus
    > wykonanie jendego dwoch testów daje ci wyrazne pojecie co jest uszkodzone
    > czy element IDU czy jednostka ODU - i tak i tak wysylasz cale urzadzenie a
    > nie uszkodzony blok (niesadze zeby SAF pozwalal kazdemu kowalskiemu
    grzebac
    > w srodku ot tak)
    >
    > mimowszystko urzadzenia diagnostyczne SAF posiada:))

    Soft zarządzający (lub też zwykła linia poleceń) pozwala na zrobienie wielu
    fajnych rzeczy - i nie trzeba byc tu wtajemniczonym serwisantem. Umozliwia
    to zdiagnozowanie problemu, który może być błędem czynnika ludzkiego. A do
    czego to potrzebne? A choćby do tego, żeby uniknąć wysyłania do serwisu
    sprawnego hardware'owo sprzetu i tracenia czasu. Czasem problem leży po
    stronie software'u lub konfiguracji i przy odrobinie pomyślunku, lub z
    telefoniczną/mailową pomocą serwisu można zaoszczędzic wiele czasu i szybko
    usunać problem. W SAF-ie nie widziałem takich możliwości (nie mówię o nowych
    modelach - bo nie znam), choć w wielu przypadkach faktycznie wystarczy to,
    co SAF potrafi wyświetlić. Powracając do głośnego problemu z modułami eth -
    niestety nie było szybkiej metody na zdiagnozowanie, czy faktycznie jest to
    problem z modułem eth, czy innym modułem składowym całego toru.
    No i umówmy się - w takich radioliniach nie grzebie każdy Kowalski :)

    Pozdr.
    Wojtek