    From: "Wojtasss" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Date: Fri, 31 Mar 2006 12:44:47 +0200

    Użytkownik "Adam M." <4...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e0iqdb$1s1$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam serdecznie.
    >
    > Zamierzam zakupic linie radiowa o duzej przeplywnosci (34Mbps),
    zastanawiam
    > sie na dwoma producentami, znanym dobrze wszystkim Erricssonem i lotweskim
    > produktem firmy SAF Tehnika. Czy mozecie powiedziec mi cos wiecej na temat
    > tego drugie sprzetu ? Podobno jest konkurencyjny cenowo, pytanie na ile
    > konkurencyjny do wspomnianego eryka? Jak sie sprawuje ? Macie moze jakies
    > doswiadczenia ? Z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Adam

    W SAF-ie problematyczne są moduły ethernetowe - spora część sprawia dużo
    problemów (straty pakietów). Pomijając ten fakt te radiolinie nie są takie
    złe. Generalnie Ericcson ma bardziej dopracowane produkty. Ogólnie polecam
    Ericssona. Wprawdzie IDU SAFa jest bardziej kompaktowe i wygodniejsze w
    użyciu, ale przeciez nie o to tu do końca chodzi :)

    Pozdr.
    Wojtek