  • Data: 2006-03-31 16:49:17
    Temat: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Od: Michal Gawrylczyk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam napisał(a):

    > Z modulami faktycznie mieli wtope, ale szybko ogarneli temat i teraz z tego
    > co wiem wypuscili nowe moduly na innej kosci i smigaja jak zle :D Takze
    > reasumujac zdecyduje sie chyba na safa :) Dobra cena (lepsza niz sagem)
    > budowa modulowa, dobry serwis w Polsce (slyszalem o firmie wierelesss czy
    > jakos tak), z safa odsyalaja z pytaniami i problemi do tych ludzi. Podobno
    > wiedza o czym jest mowa. Zreszta po co przeplacac jak nie widac roznicy
    > (dosia) :P
    >
    > BTW: skoro saf jest taki beee to czemu GTS ma ich zainstalowanych grubo
> [...]

    Jezeli masz mozliwosci wyboru, to mocno zastanow sie zanim kupisz SAFa.
    Ericsson to dobry, sprawdzony, bezawaryjny sprzet. Zdecydowanie polece
    jeszcze Sagema, to tez sa swietne radiolinie. A SAF - jak juz wiele
    osob napisalo - jest bardzo awaryjny, i to nie tylko moduly ethernet,
    ale takze ODU. Ja bym sie w to z wlasnej woli nie pakowal ;-)

    Pozdro