eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-04-11 23:32:09
    Temat: Re: Erę
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 21:17:03 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Wielkie i rosnące pietno dla Ery.
    >
    > W skrócie: przeniosłem numer z abonamentu do tak-taka, jak tylko
    > operacja została dokonana zamówiłem pakiet internetowy pod nazwą
    > "Blueconnect Max". Było to w niedzielę, 27 marca. Do dzisiaj pakiet nie
    > został aktywowany (według regulaminu mają na to 60 minut). Od czwartku
    > 31 marca mam zablokowany telefon. Kilkukrotnie zgłaszałem reklamację
    > telefonicznie, dwukrotnie mailowo - jedyną odpowiedzą było "proszę
    > czekać", na maile nie raczyli odpowiedzieć.
    >
    > Ja rozumiem awarię, nawet jestem w stanie zrozumieć długą awarię. Ale
    > brak reakcji jest bardzo irytujący. Zwłaszcza, że mają możliwości
    > techniczne obejścia problemu.

    Aby zbytnio nie powielać i nie zalać pręga długim dość opisem - ciąg dalszy
    oczywiście nastąpił. Szerszy opis jest dostępny pod adresem
    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

    Wysyłam to równocześnie na pl.misc.telefonia.gsm, ustawiając FUTa na
    pl.pregierz.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are ]
    [ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: