-
1. Data: 2011-04-11 23:32:09
Temat: Re: Erę
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Tue, 05 Apr 2011 21:17:03 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
> Witam!
>
> Wielkie i rosnące pietno dla Ery.
>
> W skrócie: przeniosłem numer z abonamentu do tak-taka, jak tylko
> operacja została dokonana zamówiłem pakiet internetowy pod nazwą
> "Blueconnect Max". Było to w niedzielę, 27 marca. Do dzisiaj pakiet nie
> został aktywowany (według regulaminu mają na to 60 minut). Od czwartku
> 31 marca mam zablokowany telefon. Kilkukrotnie zgłaszałem reklamację
> telefonicznie, dwukrotnie mailowo - jedyną odpowiedzą było "proszę
> czekać", na maile nie raczyli odpowiedzieć.
>
> Ja rozumiem awarię, nawet jestem w stanie zrozumieć długą awarię. Ale
> brak reakcji jest bardzo irytujący. Zwłaszcza, że mają możliwości
> techniczne obejścia problemu.
Aby zbytnio nie powielać i nie zalać pręga długim dość opisem - ciąg dalszy
oczywiście nastąpił. Szerszy opis jest dostępny pod adresem
http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
-by-era-czesc3/
Wysyłam to równocześnie na pl.misc.telefonia.gsm, ustawiając FUTa na
pl.pregierz.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are ]
[ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through. ]
[ ("The Chronicles of Riddick") ]