  • 1. Data: 2011-04-12 08:51:53
    Temat: Orange - najbardziej wpieniajaca siec w Polsce - jak wylaczyc muzyke na czekanie?
    Od: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to>

    Szanowni Państwo!

    Klienci zwrócili mi uwagę, że na moim służbowym numerze zamiast
    normalnego sygnału oczekiwania jest jakaś idiotyczna muzyczka.

    Czy wiecie Państwo jak ją wyłączyć i przywrócić normalny sygnał
    oczekiwania na połączenie, zajętości, itd.

    Krążyłem po orange.pl i online.orange.pl, ale nic takiego nie znalazłem.

    Co to w ogóle ma znaczyć żeby samowolnie włączali i wyłączali usługi na
    moim telefonie?

    Zacząłem z wolna przenosić wszystkie numery firmowe do innej sieci, ale
    tu i ówdzie jeszcze mam sporo czasu do wygaśnięcia umów.

    Z poważaniem
    PD

  • 2. Data: 2011-04-12 09:01:33
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-12 10:51, Pawel Debski pisze:
> [...]
    >
    > Czy wiecie Państwo jak ją wyłączyć i przywrócić normalny sygnał
    > oczekiwania na połączenie, zajętości, itd.

    Magiczne słowo - infolinia

  • 3. Data: 2011-04-12 09:16:12
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Pawel Debski" <p...@e...usun.pl.to> napisał w
    wiadomości news:4da412ab$1@news.home.net.pl...
> [...]
    >sygnału oczekiwania jest jakaś idiotyczna muzyczka.
    >Czy wiecie Państwo jak ją wyłączyć i przywrócić normalny sygnał oczekiwania
    =======
    Granie na czekanie, czy coś w ten deseń.
    Występuje u Wszystkich Operatorów
    Pierwszy miesiąc po nowej umowie włączają i jest darmo
    Od drugiego miesiąca płatne. Strzyżenie owiec.
    Wyłącza się SMS na 3333
    Zapewne masz SMS od 3333 o włączeniu i metodzie wyłączenia, chyba, ze śmieci
    skasowałeś
    http://www.orange.pl/gear/mapnextsearch/searchfrontc
    ontroller?_dyncharset=UTF-8&action=search&infoportal
    =infoportal&query=halo+granie&x=0&y=0

    "
    Jak mogę wyłączyć usługę?

    Usługę możesz wyłączyć:

    a.. wysyłając SMS pod numer 3333 (koszt zgodny z cennikiem usług) w treści
    wpisując WYLACZ
    b.. dzwoniąc pod numer *3333 (koszt zgodny z planem taryfowym, jak za
    połączenie w sieci) i postępując zgodnie z instrukcjami lektora
    Pamiętaj że wszystkie ustawienia i utwory po wyłączeniu usługi zostaną
    skasowane.
    Usługa zostanie wyłączona w ciągu 24 godzin od złożenia zlecenia.

    "

  • 4. Data: 2011-04-12 09:24:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 11:01:33 +0200, boxfish napisał(a):

    > Magiczne słowo - infolinia

    od razu za jednym zamachem składając oficjalna reklamację na konieczność
    poniesienia kosztów połączenia z infolinią

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 5. Data: 2011-04-12 10:24:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Pawel Debski wrote:
    > Szanowni Państwo!

    Kobiecie tez to wlaczyli, nagle przylazi SMS ze wspanialomyslnie wlaczyli na
    probe. A faktycznie potrzebuje "powazny" numer a nie jakies muzyczki i to w
    fatalnej jakosci radia AM.

    Moze na probe zapisza mnie tez do loteri Audi? Ale w kazdej sieci schodza na
    psy (w sumie na glisty, czemu pies winny). Kto pierwszy mial ta zj... loterie
    samochodowa? Plus? Pozniej ERA i Orangutan - kazdy tak samo, podstepnie, nie
    moralnie, nachalnie.

    Chyba Play, pewnie za biedny, jeszcze nie zrobil takich akcji.

  • 6. Data: 2011-04-12 10:46:50
    Od: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to>

    On 2011-04-12 12:24, Papkin wrote:

> [...]
    > samo, podstepnie, nie moralnie, nachalnie.
    >
    > Chyba Play, pewnie za biedny, jeszcze nie zrobil takich akcji.

    No właśnie niektórzy moim naiwni pracownicy powydawali czasem i po
    kilkadziesiąt złotych w nadziei wygrania BMW. Pierwszym odpuściłem, ale
    teraz to już jestem srogi.

    Orange tyle osiągnęło że sukcesywnie przenoszę telefony do innej sieci i
    tam na szczęście nie ma tylu spamerskich SMSów. Ale żeby kogoś poznać to
    trzeba zjeść z nim beczkę soli, więc jeszcze poczekam z chwaleniem.

    Z poważaniem
    PD

  • 7. Data: 2011-04-12 12:14:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >normalnego sygnału oczekiwania jest jakaś idiotyczna muzyczka.
    >Co to w ogóle ma znaczyć żeby samowolnie włączali i wyłączali

    Zadzwon, zapytaj sie, dopytaj sie jakim prawem, op* zdrowo i kaz
    op* kierownika.
    Do prezesa tez mozesz napisac, zeby najpierw sobie muzyczke wlaczyl
    :-)

    a potem orange online,
    http://halogranie.orange.pl/

    A jakim prawem ci wlaczyli to jestem ciekaw - ostatnio
    uszczesliwiali prepaidowcow, czyzbys biznes prowadzil na karcie ?
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-04-12 12:56:45
    Od: Shield <f...@f...com>

    On Tue, 12 Apr 2011 12:24:35 +0200, "Papkin" <s...@s...net>
    wrote:
    > Chyba Play, pewnie za biedny, jeszcze nie zrobil takich akcji.

    Play też to ma. Kolega przenosił właśnie do nich numer i oczywiście
    automatycznie mu to włączyli. Tyle że dało się łatwo wyłączyć
    samodzielnie przez panel w necie.

  • 9. Data: 2011-04-13 10:58:49
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Pawel Debski wrote:
    > No właśnie niektórzy moim naiwni pracownicy powydawali czasem i po
    > kilkadziesiąt złotych w nadziei wygrania BMW. Pierwszym odpuściłem, ale
    > teraz to już jestem srogi.

    Przy okazji uświadom ich, że to ty (właściciel telefonu/linii/abo)
    będziesz także właścicielem wygranego BMW w razie czego, a kosztami SMSów
    obciążasz pracowników. To działa :)

    Jakub

  • 10. Data: 2011-04-13 14:58:42
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 10:51:53 +0200, Pawel Debski napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy wiecie Państwo jak ją wyłączyć i przywrócić normalny sygnał
    > oczekiwania na połączenie, zajętości, itd.

    Tutaj, tylko trzeba być zalogowany:
    http://halogranie.orange.pl/start;jsessionid=4AF2A92
    8D46EB836FF76A6D5756B3F87