  • 21. Data: 2011-04-07 19:39:33
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
    >regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.

    Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.

    Tak jak TP zreszta :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-04-07 19:50:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze:

    > Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.

    Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było zgodzić.
    Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam
    nawet prywatnie kilka kart w Erze (dość krótko w sumie - ze
    14 lat?).

    > Tak jak TP zreszta :-)

    Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką
    formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę.

  • 23. Data: 2011-04-08 08:38:10
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Hej!

    Jak się pewnie domyślacie sprawa nadal nie została załatwiona. Wczoraj

    przeszedłem się do salonu, z salonu wyszedłem z nowym starterem taktaka

    Oczywiście spróbowałem uruchomić pakiet internetowy na

    tej karcie, oczywiście się nie udało. Oczywiście usługa dalej jest

    reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery...

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta
    -by-era/

  • 24. Data: 2011-04-08 12:13:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było
    > zgodzić.

    Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci
    fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE
    na 80010".
    Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)
    14.05.2009

    > Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam
    > nawet prywatnie kilka kart w Erze

    Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo
    nie korzystasz z polecenia zaplaty.

    > Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką
    > formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę.

    Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy
    roznej okazji .. a jak nie op* to sie nawet nie dowiesz ze przeciez
    to byl punkt 27 w regulaminie ..

    J.

  • 25. Data: 2011-04-08 14:38:54
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski
    z dnia: 2011-04-08 10:38:
> [...]
    > na tej karcie, oczywiście się nie udało. Oczywiście usługa dalej
    > jest reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery...
    olej tę Erę ciepłym m*czem, coś się tak uparł?
    tak jak myśmy to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy
    (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej
    sieci :D

    Paweł

  • 26. Data: 2011-04-08 14:51:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-08, Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:

    > olej tę Erę ciepłym m*czem, coś się tak uparł?

    Muszę przenieść parę numerów z różnych umów i to dość równocześnie.
    Sporo załatwiania.

    > tak jak myśmy to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy
    > (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej
    > sieci :D

    Pewnie tak się skończy.

  • 27. Data: 2011-04-08 18:40:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-08 14:13, J.F. pisze:
    (...)
> [...]
    > 80010".
    > Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)

    Masz rację, był jakiś dym, ale chyba tylko z tymi od polecenia
    zapłaty i dawali jakieś ekstra minuty za to :)
    Zgadzam się, praktyka niedopuszczalna i w regulaminie chyba tego
    nie było.

    > Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo nie
    > korzystasz z polecenia zaplaty.

    Wszytko być może - z PZ nie korzystam od dawna. Bardzo chętnie
    z systemu w Polsce nazwanego BILIX (EBPP), ale tego jak na lekarstwo.

    > Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy roznej
    > okazji .. a jak nie op* to sie nawet nie dowiesz ze przeciez to byl
    > punkt 27 w regulaminie ..

    Pewnie, że bije, ale to ogólnie problem systemowy. Ja bym bardzo
    chętnie zrezygnował z papierów, gdyby przepisy były mi w tym pomocne.
    Niestety, dopiero od tego roku w końcu można chyba normalnie wysyłać
    faktury w pdf-ie mailem i nawet czytałem wypowiedź chyba z MF, że
    urzędy skarbowe muszą honorować podobne faktury przy rozliczeniach
    rocznych osób fizycznych. Era mi ciągle proponuje za rezygnację
    z papierzanych faktur jakieś kretyńskie konkursy, w którym można
    wygrać 1000PLN. Niech się cmokną. Uruchomią BILIX to prywatnie
    na to przejdę. Netia dała stosowne rabaty za korzytanie z e-faktur..

  • 28. Data: 2011-04-08 19:09:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Apr 2011 20:40:31 +0200, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    >zapłaty i dawali jakieś ekstra minuty za to :)
    >Zgadzam się, praktyka niedopuszczalna i w regulaminie chyba tego

    byly minuty, sa pkt premia, w sumie to nawet wygodne.
    Ciekawe ile % sie pogodzilo, a ile zaprotestowalo, w imie, kwa, zasad.

    J.