-
21. Data: 2011-04-07 19:39:33
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200, Artur Maśląg wrote:
>W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:
>>>>>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
>>> Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
>>> regulaminem?
>> Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.
>
>Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
>regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.
Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.
Tak jak TP zreszta :-)
J.
-
22. Data: 2011-04-07 19:50:26
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze:
> On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200, Artur Maśląg wrote:
>> W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:
>
>>>>>>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
>>>> Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
>>>> regulaminem?
>>> Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.
>>
>> Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
>> regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.
>
> Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.
Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było zgodzić.
Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam
nawet prywatnie kilka kart w Erze (dość krótko w sumie - ze
14 lat?).
> Tak jak TP zreszta :-)
Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką
formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę.
-
23. Data: 2011-04-08 08:38:10
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Hej!
Jak się pewnie domyślacie sprawa nadal nie została załatwiona. Wczoraj
przeszedłem się do salonu, z salonu wyszedłem z nowym starterem taktaka
Oczywiście spróbowałem uruchomić pakiet internetowy na
tej karcie, oczywiście się nie udało. Oczywiście usługa dalej jest
reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery...
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta
-by-era/
-
24. Data: 2011-04-08 12:13:30
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:inl4i6$iuo$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze:
>>> Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
>>> regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.
>>
>> Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.
>
> Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było
> zgodzić.
Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci
fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE
na 80010".
Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)
14.05.2009
> Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam
> nawet prywatnie kilka kart w Erze
Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo
nie korzystasz z polecenia zaplaty.
>> Tak jak TP zreszta :-)
> Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką
> formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę.
Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy
roznej okazji .. a jak nie op* to sie nawet nie dowiesz ze przeciez
to byl punkt 27 w regulaminie ..
J.
-
25. Data: 2011-04-08 14:38:54
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga
Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>
Witam,
W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski
z dnia: 2011-04-08 10:38:
> Hej!
>
> Jak się pewnie domyślacie sprawa nadal nie została załatwiona.
> Wczoraj przeszedłem się do salonu, z salonu wyszedłem z nowym
> starterem taktaka Oczywiście spróbowałem uruchomić pakiet internetowy
> na tej karcie, oczywiście się nie udało. Oczywiście usługa dalej
> jest reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery...
olej tę Erę ciepłym m*czem, coś się tak uparł?
tak jak myśmy to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy
(tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej
sieci :D
--
Pozdrawiam
Paweł
-
26. Data: 2011-04-08 14:51:50
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-04-08, Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:
> olej tę Erę ciepłym m*czem, coś się tak uparł?
Muszę przenieść parę numerów z różnych umów i to dość równocześnie.
Sporo załatwiania.
> tak jak myśmy to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy
> (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej
> sieci :D
Pewnie tak się skończy.
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta
-by-era/
-
27. Data: 2011-04-08 18:40:31
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-04-08 14:13, J.F. pisze:
(...)
> Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci
> fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE na
> 80010".
> Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)
> 14.05.2009
Masz rację, był jakiś dym, ale chyba tylko z tymi od polecenia
zapłaty i dawali jakieś ekstra minuty za to :)
Zgadzam się, praktyka niedopuszczalna i w regulaminie chyba tego
nie było.
> Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo nie
> korzystasz z polecenia zaplaty.
Wszytko być może - z PZ nie korzystam od dawna. Bardzo chętnie
z systemu w Polsce nazwanego BILIX (EBPP), ale tego jak na lekarstwo.
> Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy roznej
> okazji .. a jak nie op* to sie nawet nie dowiesz ze przeciez to byl
> punkt 27 w regulaminie ..
Pewnie, że bije, ale to ogólnie problem systemowy. Ja bym bardzo
chętnie zrezygnował z papierów, gdyby przepisy były mi w tym pomocne.
Niestety, dopiero od tego roku w końcu można chyba normalnie wysyłać
faktury w pdf-ie mailem i nawet czytałem wypowiedź chyba z MF, że
urzędy skarbowe muszą honorować podobne faktury przy rozliczeniach
rocznych osób fizycznych. Era mi ciągle proponuje za rezygnację
z papierzanych faktur jakieś kretyńskie konkursy, w którym można
wygrać 1000PLN. Niech się cmokną. Uruchomią BILIX to prywatnie
na to przejdę. Netia dała stosowne rabaty za korzytanie z e-faktur..
-
28. Data: 2011-04-08 19:09:31
Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 08 Apr 2011 20:40:31 +0200, Artur Maśląg wrote:
>W dniu 2011-04-08 14:13, J.F. pisze:
>(...)
>> Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci
>> fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE na
>> 80010".
>> Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)
>> 14.05.2009
>
>Masz rację, był jakiś dym, ale chyba tylko z tymi od polecenia
>zapłaty i dawali jakieś ekstra minuty za to :)
>Zgadzam się, praktyka niedopuszczalna i w regulaminie chyba tego
>nie było.
byly minuty, sa pkt premia, w sumie to nawet wygodne.
Ciekawe ile % sie pogodzilo, a ile zaprotestowalo, w imie, kwa, zasad.
J.