  • 31. Data: 2012-04-30 20:20:26
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Apr 2012 00:38:34 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Jeden pajac udaje ortopedę, wcześniej podając się za
    >dziekana Ekonomii, teraz ty pajacu udajesz lekarza? :)

    Pajacem to jesteś Ty. Ja nikogo nie udaję. Po prostu pytam się z
    dobrego serca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2012-04-30 20:21:16
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Apr 2012 12:06:26 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >ja jestem poszkodowany czy ty (na umysle) ?

    Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2012-04-30 20:29:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 20:21:16 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Mon, 30 Apr 2012 12:06:26 +0200, "J.F."
    >
    > Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

    Co do jednej czesci pytania to nie, ale to niegrzecznie tak wprost napisac
    :-)

    Natomiast co to innej czesci ... kto wie, moze jemu sie np wyswietla, a
    mnie nie ... cuda sie zdarzaja.

    J.

  • 34. Data: 2012-04-30 22:45:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" 4...@4...com

    > Pajacem to jesteś Ty. Ja nikogo nie udaję.

    Skleroza nie boli? Ortezą jej nie wyleczysz? ;)

    "jerzu" 5...@4...com

    > Kwalifikujesz się do leczenia psychiatrycznego.

    W tym poście pajacu uznałeś się psychiatrą, na dodatek internetowym. :)
    Pomyśl o ginekologii -- tam też potrzebni są lekarze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2012-04-30 22:51:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1l9ism1rmk948$....@4...net

> [...]
    > :-)

    > Natomiast co to innej czesci ... kto wie, moze jemu sie np wyswietla, a

    Już ci pierdoło delikatnie wyjaśniłem, że ja nie pisałem o billingu.
    I nie pisałem o pokazywaniu stanu konta po każdej rozmowie. Wziąłeś
    to sobie z sufitu. Ale że byłem delikatny, odwracasz kota ogonem jak
    na pierdołę przystało, zamiast uznać swoje ,,roztargnienie''. :)

    -=-

    Co do popierdolonej Ery -- właśnie straciła swego stałego (chyba
    ośmioletniego) klienta. Klient odchodzi do Playa, gdzie będzie miał
    2 razy taniej, lepszy telefon i znacznie więcej minut.

    A ja będę łowił chętnych -- za 150 złotych abonamentu dostane od
    Playa fajny telefon. :) Ja bym dopłacił, aby tylko oderwać ludzi
    od Ery, a tymczasem mogę nawet zarobić. :)

    -=-

    Ty zaś wylizuj dupę Erze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2012-04-30 23:51:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:51:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > to sobie z sufitu. Ale że byłem delikatny, odwracasz kota ogonem jak
    > na pierdołę przystało, zamiast uznać swoje ,,roztargnienie''. :)

    No to nie wiem o czym pisales, ale zwracam uwage ze g* ci da aktualny stan
    konta. Chyba ze sobie bedziesz go zapisywal codziennie, albo co pewien
    czas, nie przekraczajacy 30 dni.

    > Co do popierdolonej Ery -- właśnie straciła swego stałego (chyba
    > ośmioletniego) klienta. Klient odchodzi do Playa, gdzie będzie miał
    > 2 razy taniej, lepszy telefon i znacznie więcej minut.

    Poczekamy, zobaczymy, moze Era jeszcze na tym zarobi :-)

    > A ja będę łowił chętnych -- za 150 złotych abonamentu dostane od
    > Playa fajny telefon. :) Ja bym dopłacił, aby tylko oderwać ludzi
    > od Ery, a tymczasem mogę nawet zarobić. :)
    >
    > Ty zaś wylizuj dupę Erze. :)

    Spoko, skonczy sie nadmiar na koncie, trzeba bedzie uciekac. No chyba ze
    zdaza z podwojnym :-)

    Ja w kazdym badz razie przez poprzednie 8 lat mam im jedna rzecz do
    zarzucenia, no i kilka mniejszych, ale opisanych w regulaminie.

    J.

  • 37. Data: 2012-05-01 00:14:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1f2w59ir2ucbm.46i84dtexgja$....@4...net

    > No to nie wiem o czym pisales,

    Więc zacznij czytać. :)

    > ale zwracam uwage ze g* ci da aktualny stan
    > konta. Chyba ze sobie bedziesz go zapisywal
    > codziennie, albo co pewien czas, nie przekraczajacy 30 dni.

    Zanim cokolwiek zrobiłem poza zadzwonieniem do siebie
    (nie odbierałem) z konta ulotniło się 145 groszy. Nie
    wiem jednak, po co to piszę kilkanaście razy, skoro Ty
    nie czytasz tego, co ja piszę, ale piszesz sam do siebie :)
    coś, co nijak ma się do tego, co ja piszę.

    Może pogadaj z lustrem?... ;)

    -=-

    > Poczekamy, zobaczymy, moze Era jeszcze na tym zarobi :-)

    Może. Zwłaszcza na graniu na czekanie i na masie bzdur, za
    które brała szmal, nic nie dając w zamian poza denerwowaniem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-05-01 01:58:10
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 20:20, jerzu pisze:
    > On Mon, 30 Apr 2012 00:38:34 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Pajacem to jesteś Ty. Ja nikogo nie udaję. Po prostu pytam się z
    > dobrego serca.

    On to powinien dokleić się do Pszemola. Mogliby we dwóch tylko ze sobą
    "gadać".

    --
    animka

  • 39. Data: 2012-05-01 12:13:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 00:14:24 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > nie czytasz tego, co ja piszę, ale piszesz sam do siebie :)
    > coś, co nijak ma się do tego, co ja piszę.

    Tobie tez juz pisali ze masz z era wyjasnic o co chodzi, a nie frustrowac
    sie na grupie ;-)

    > Może. Zwłaszcza na graniu na czekanie i na masie bzdur, za
    > które brała szmal, nic nie dając w zamian poza denerwowaniem.

    Na rozmowach do ciebie moze zarobi wiecej :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-05-01 12:30:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1et14c107zmul$.12ouryiqrarch$....@4...net

    > Tobie tez juz pisali ze masz z era wyjasnic o co chodzi,
    > a nie frustrowac sie na grupie ;-)

    Napisałem, że już wyjaśniłem -- Era traci swego ośmioletniego klienta,
    klient ów będzie płacił 2 razy mniejszy abonament (w Play) i będzie miał
    2 razy więcej minut do wszystkich poza stacjonarnymi i Playowymi, do
    których będzie miał nielimitowaną liczbę minut a ja będę miał ChujeŁowy
    lub Szajsumgowy smartfon.

    [kwestionuję ten zapis -- przecież jeśli będzie dzwonił do stacjonarek,
    nie będzie mógł w tym samym czasie dzwonić do Playowych, więc jakiś
    limit jednak jest...]

    Ja wolę frustracje niż wyjaśnienia. I ja nie 'mam', ale 'mogę'.
    Ma obowiązki wobec mnie Era, nie ja wobec niej.

    > Na rozmowach do ciebie moze zarobi wiecej :-)

    Do mnie nikt nie dzwoni. Powaga. :) A do klienta...
    Kolejny klient (moja matka) już żałuje przedłużenia umowy z Erą.
    Gdy dowiedziała się, że za te same pieniądze mogłaby mieć taki
    telefon, jaki chciała (dopłaciłaby 19 złotych) i 250 minut
    do wszystkich poza stacjonarnymi i Playowymi, do których
    miałaby bez limitu, zrobiło się jej niedobrze. Kolejnym
    klientem na liście jest moja siostra i znajomi matki,
    do których ma ,,rozmowy po groszu''. Po co jej ,,po
    groszu'', skoro mogłaby mieć do nich za freeko?

    Tak oto Era ,,zarobi''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'