  • Data: 2010-12-10 08:08:56
    Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
    Od: noname <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poczekaj jak dojdzie do 3...6 miesięcy, tyle to potrafi u nich trwać, a
    > są rzeczy trwające "nieskończoność" (tak tylko w Erze)

    ty mnie nie strasz, bo jeden telefon mam praktycznie nie uzywalny, nie
    dziala zadna operacja zwiazana z konfiguracja uslug, doslownie nic,
    system przyjmuje zlecenia zmian, ale te nie sa wykonywane (albo i nawet
    nie przyjmuje, bo informuje, ze np. jest juz jedno zlecenie dotyczace
    poczty glosowej, wiec kolejnego przyjac nie moze)

    i trwa to tak z dnia na dzien....

    ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?