-
1. Data: 2010-12-09 21:20:40
Temat: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: noname <n...@n...pl>
Czy tez ostatnio macie problemy z konfiguracja uslug w tak tak fonie i z
pakietami z blueconnect starter?
Co gorsza, z jedna sprawa walcze juz ponad 2 tygodnie a z druga poltora.
Sprawy sa oczywiste, ale era nie potrafi rozwiazac problemow technicznych.
-
2. Data: 2010-12-09 23:16:18
Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>
Witam,
W odpowiedzi na maila od noname
z dnia: 2010-12-09 22:20:
> Czy tez ostatnio macie problemy z konfiguracja uslug w tak tak fonie i z
> pakietami z blueconnect starter?
>
> Co gorsza, z jedna sprawa walcze juz ponad 2 tygodnie a z druga poltora.
> Sprawy sa oczywiste, ale era nie potrafi rozwiazac problemow technicznych.
poczekaj jak dojdzie do 3...6 miesięcy, tyle to potrafi u nich trwać, a
są rzeczy trwające "nieskończoność" (tak tylko w Erze)
--
Pozdrawiam
Paweł
-
3. Data: 2010-12-10 08:08:56
Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: noname <n...@n...pl>
>> Czy tez ostatnio macie problemy z konfiguracja uslug w tak tak fonie i z
>> pakietami z blueconnect starter?
>>
>> Co gorsza, z jedna sprawa walcze juz ponad 2 tygodnie a z druga poltora.
>> Sprawy sa oczywiste, ale era nie potrafi rozwiazac problemow
>> technicznych.
> poczekaj jak dojdzie do 3...6 miesięcy, tyle to potrafi u nich trwać, a
> są rzeczy trwające "nieskończoność" (tak tylko w Erze)
>
ty mnie nie strasz, bo jeden telefon mam praktycznie nie uzywalny, nie
dziala zadna operacja zwiazana z konfiguracja uslug, doslownie nic,
system przyjmuje zlecenia zmian, ale te nie sa wykonywane (albo i nawet
nie przyjmuje, bo informuje, ze np. jest juz jedno zlecenie dotyczace
poczty glosowej, wiec kolejnego przyjac nie moze)
i trwa to tak z dnia na dzien....
ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?
-
4. Data: 2010-12-10 19:09:20
Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: noname <n...@n...pl>
>
> i trwa to tak z dnia na dzien....
>
> ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?
>
>
jakies podpowiedzi?
swoja droga, przy okazji:
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8796817,Awaria
_Ery_w_Warszawie__Radomiu__Lodzi__Trojmiescie.html
-
5. Data: 2010-12-10 23:52:38
Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>
Witam,
W odpowiedzi na maila od noname
z dnia: 2010-12-10 20:09:
>
>>
>> i trwa to tak z dnia na dzien....
>>
>> ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?
>>
>>
>
> jakies podpowiedzi?
tak, UKE ;]
dostałem po 3 miesiącach pierwszą odpowiedź... ogólnie g... zrobili,
oczywiście mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej <rotfl>
>
> swoja droga, przy okazji:
> http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8796817,Awaria
_Ery_w_Warszawie__Radomiu__Lodzi__Trojmiescie.html
>
--
Pozdrawiam
Paweł
-
6. Data: 2010-12-11 09:20:14
Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: noname <n...@n...pl>
>> jakies podpowiedzi?
> tak, UKE ;]
> dostałem po 3 miesiącach pierwszą odpowiedź... ogólnie g... zrobili,
> oczywiście mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej <rotfl>
>
kurcze, ze starymi telefonami (numerami) w erze nie mialem problemow, a
teraz wszystkie nowe numery doslownie sie sypia, jakas inna
platforma/system?
swoja droga z czym miales problemy?
choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje solidnie
uprzykrzyc im zycie!
-
7. Data: 2010-12-11 10:27:58
Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>
Witam,
W odpowiedzi na maila od noname
z dnia: 2010-12-11 10:20:
>
>>> jakies podpowiedzi?
>> tak, UKE ;] dostałem po 3 miesiącach pierwszą odpowiedź... ogólnie
>> g... zrobili, oczywiście mogę dochodzić swoich praw na drodze
>> cywilnej <rotfl>
>>
>
> kurcze, ze starymi telefonami (numerami) w erze nie mialem problemow,
> a teraz wszystkie nowe numery doslownie sie sypia, jakas inna
> platforma/system?
>
> swoja droga z czym miales problemy?
ło!jezu, łatwiej byłoby powiedzieć z czym nie :D
np.
- kasowanie stawki za roaming w Centrum Wawy
- kasowanie za roaming w stawce poza UE w krajach UE
- włączanie niezamówionych usług i obciążanie za to miesiącami
- blokada GPRSu... ot tak, bez powodu
- błędy w systemie rozliczeń odkręcane po 6 miesięcy
- nie odpowiadanie na reklamacje w ogóle
- odpowiadanie na reklamacje w terminie 3...6 miesięcy
- olanie zapytania ofertowego na 1000 kart w tym roku
ostatnie przelało czarę i żałuję teraz, że tak długo tam byliśmy, trzeba
było zdecydowanie wcześniej uciekać
>
> choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje
> solidnie uprzykrzyc im zycie!
ja im uprzykrzyłem przenosząc ponad 200 numerów do konkurencji... nie
będę się kopał z koniem :]
--
Pozdrawiam
Paweł
-
8. Data: 2010-12-11 19:24:13
Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Od: noname <n...@n...pl>
>> choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje
>> solidnie uprzykrzyc im zycie!
> ja im uprzykrzyłem przenosząc ponad 200 numerów do konkurencji... nie
> będę się kopał z koniem :]
brzmi koszmarnie! do jakiej firmy sie przeniosles i jak ja teraz oceniasz?