  • 21. Data: 2009-08-16 17:23:11
    Temat: Re: Eos - Lampa nie otwiera sie..
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisał
> [...]
    > Zablokowanie
    > to pewnie efekt kurzu lub jakiejś pękniętej sprężynki odbijającej. To
    > drugie
    > to już ostra dłubaina bo to może być padnięty microswitch.
    > Jak widzisz ten cycek pod sprężyną stopki to spróbuj nim pokiwać iglą albo
    > wykałaczką, może sam puści i wtedy dopóki nie założysz lampy będzie OK.
    > Brak tej wbudowanej lampy to akurat mała strata (kiepski genrator
    > czerwonych
    > oczu) chyba że Ci zalezy na stroboskopie wspomagającym AF. Gorzej jak
    > włącznik padł i nie daje odpalać potrzebnej zewnętrznej lampy.

    Wlasnie nie widze tego cycka tam :( on ma byc widoczny czy nie?
    bo jakby dziure z ktorej pewnie sie wysuwa widze ale jego nie;(
    ------------------------

    No raczej powinno coś tam być.
    Może ktoś podejrzy Canona i zobaczy czy widać ten popychacz ?

    adam

  • 22. Data: 2009-08-16 17:59:15
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    http://photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=000
    xmg
    tu cos pisza ale nie do konca rozumiem.
    rozebralem ta stopke ale nic tam nie ma a ten cycek siedzi w srodku
    tzn nie widac go na powierzchni...

  • 23. Data: 2009-08-16 18:13:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisal
> [...]
    xmg
    > tu cos pisza ale nie do konca rozumiem.
    > rozebralem ta stopke ale nic tam nie ma a ten cycek siedzi w srodku

    Nietety nie pomoge Ci bardziej.
    Nie widze tego i nigdy nawet sie do tego nie dotykalem.
    Moze poszukaj na naszym CanonBoard, moze ktos z tym walczyl. Ewidentnie to
    staly punkt programu w stajni Canona wiec kogos musialo to trafic ; )

    adam

  • 24. Data: 2009-08-16 18:28:09
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-16 20:13:43 +0200, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

> [...]
    > Moze poszukaj na naszym CanonBoard, moze ktos z tym walczyl. Ewidentnie
    > to staly punkt programu w stajni Canona wiec kogos musialo to trafic ; )

    Każdy eos z wbudowaną lampą ma ten switch. Jest on po prawej stronie
    sanek, patrząc od strony fotografa.
    Zablokowanie go, to była jedyna metoda na wyłączenie mundrej
    automatyki, samoczynnie włączającej lampę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-08-16 18:36:03
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    Hmm no to ja mam dziwnego canona bo u mnie jest po lewej ...
    czyli blokujac ten cycek lampa nie wysunie sie ? to dupa zbita bo on
    sie tam w srodku zaczopowal....

  • 26. Data: 2009-08-16 19:15:49
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    UDALO SIE !
    rozlozylem ta stopke
    i rozwiercilem tak delikatnie ten otwor tego cycka wlasciwie i otwiera
    sie !:)

  • 27. Data: 2009-08-16 19:35:39
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    Dziekuje wszystkim za pomoc :)

  • 28. Data: 2009-08-17 09:46:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > UDALO SIE !
    > rozlozylem ta stopke
    > i rozwiercilem tak delikatnie ten otwor tego cycka wlasciwie i otwiera

    : )

    adam

  • 29. Data: 2009-08-17 11:20:45
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    > : )
    >
    > adam

    Swoja droga bardzo marnie to wykonal canon ten przycisk byl w polowe
    doslownie wytarty...