  • Data: 2013-05-29 15:13:54
    Temat: Re: Enkodery obrotowe
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 12:23, Michał Lankosz pisze:

    > Napisałem własne, też w asm i C :P. Pierwszą procedurę, z zastosowaniem
    > przerwań, napisałem na '51 jakieś 17 lat temu, gdy na oś potencjometru
    > założyłem optykę z myszki (kulkowej). Potem bawiłem się impulsatorem
    > mechanicznym (tzn. z zestykami) nieznanej firmy. Działał przyzwoicie. W
    > 2008 roku kupiłem to badziewie ze zdjęcia i po krótkiej gimnastyce
    > stwierdziłem, że nie ma się co pocić i kupiłem Alps i Bourns.

    Właśnie dostałem do ręki płytkę z zainstalowanych impulsatorem,
    najwyraźniej kiepskiej klasy. Potrafi się przełączyć w połowie
    następnego kroku, a nawet jeszcze później. Potrafi kilka kroków z żalem
    pominąć i uważa, że tak jest lepiej. Wprawdzie nie widziałem procedury
    obsługi, ale na moje oko to właśnie problem z jakością styków. Jak się
    uda, to obmierzę i zobaczę co i jak jest.

    Pozdrawiam

    DD