  • Data: 2012-12-04 01:02:29
    Temat: Re: Energia za darmo
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-04 00:42, Anerys pisze:

    > Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jako sceptyk zapytuję - ile się odbije, a ile pójdzie w pizdu... wróć, w
    > ciepło? :)) Czyli - jaka sprawność tego będzie? :D

    Sprawność będzie wynosiła 0%, gdyż ponieważ jako sceptyk zapewniam
    Cię, iż 0 Newtonów średniej siły zostanie wygenerowanych z dowolnej
    mocy, gdyż ponieważ nasz chiński inteligent nie policzył sił
    działających na pochyłe ścianki ściętego stożka.
    Żadne cwaniaczenie nie pokona całek ruchu! Ale rządowy grant zapewni...

    ;-)

    Właśnie ta grupa 'paranaukowców' jest najśmieszniejsza. Jestem
    w stanie zrozumieć 'XXI wiecznego Teslę', który z narażeniem
    zdrowia swojego i bezpieczników tworzy przedziwne eksperymenty,
    a wyniki zdejmuje multimetrem za dychę. I jemu 'coś wychodzi'.

    Ale gdzie popełniono błąd w edukacji (w końcu skończone głąby to
    nie są, potrafią nieraz całe strony przekształceń wzorków wypisać)
    osób, które ze _znanych_ _praw_ fizyki wyprowadzają perpetuum mobile
    lub 'bezodrzutowy pędnik', mimo, że z tych samych praw, a znacznie
    prościej, da się wyprowadzić niemożliwość czegoś takiego.

    pzdr
    bartekltg