  • Data: 2012-12-06 12:04:59
    Temat: Re: Energia za darmo
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaprojektowałem układzik z silniczkiem elektrycznm od zabawki który
    > napędza dynamo rowerowe, które zasila tenże silniczek... Miało to
    > napędzać samochody. Perpetuum mobile. W razie problemów wspomaganie
    > bateryjne.

    ja kiedyś wymyśliłem, że skoro siła wyporu jest całkiem spora
    to wystarczy zanurzyć w naczyniu jedna ze stron torusa
    (pozioma oś obrotu - tak żeby przechodził przez uszczelnienie w dnie),
    a wtedy siła wyporu kręciła by nim bez opamiętania...

    i w ogóle strasznie psioczyłem, ze to straszna głupota mieć w gniazdku prąd
    "zmienny"
    stały! a najlepiej tak ok 9V to by było coś!

    ;-D