  • Data: 2012-12-04 02:16:46
    Temat: Re: Energia za darmo
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k9jein$pi0$1@node1.news.atman.pl...

    > Sprawność będzie wynosiła 0%, gdyż ponieważ jako sceptyk zapewniam
    > Cię, iż 0 Newtonów średniej siły zostanie wygenerowanych z dowolnej
    > mocy, gdyż ponieważ nasz chiński inteligent nie policzył sił
    > działających na pochyłe ścianki ściętego stożka.

    Otóż właśnie :)

    > Żadne cwaniaczenie nie pokona całek ruchu! Ale rządowy grant zapewni...
    >
    > ;-)

    Cóż powiedzieć... a tymczasem mniej będzie na rzeczy daleko ważniejsze, np.
    sprawy nowotworowe, AIDS...
    Tak mi się luźno skojarzyło z lampą rentgenowską i hamowaniem elektronów na
    antykatodzie, ale przypuszczam, że zanim powstanie jakakolwiek istotna siła
    odrzutowa (1), to prędzej wzmiankowana antykatoda w pizdu spłynie, albo
    wręcz, odparuje, zjonizuje się... Różnica jest chyba w położeniu fali e-m w
    widmie, tu powyżej, a mikrofale poniżej światą widzialnego.

    > Właśnie ta grupa 'paranaukowców' jest najśmieszniejsza. Jestem
    > w stanie zrozumieć 'XXI wiecznego Teslę', który z narażeniem
    > zdrowia swojego i bezpieczników tworzy przedziwne eksperymenty,
    > a wyniki zdejmuje multimetrem za dychę. I jemu 'coś wychodzi'.

    Wystarczy mieć wiedzę i wyobraźnie nie skażoną nadmiernie... nauką w
    szkole...

    > Ale gdzie popełniono błąd w edukacji (w końcu skończone głąby to
    > nie są, potrafią nieraz całe strony przekształceń wzorków wypisać)
    > osób, które ze _znanych_ _praw_ fizyki wyprowadzają perpetuum mobile
    > lub 'bezodrzutowy pędnik', mimo, że z tych samych praw, a znacznie
    > prościej, da się wyprowadzić niemożliwość czegoś takiego.

    Ja myślę, że komuś po prostu zabrakło odrobiny wyobraźni.
    Ja już ohoho, ile lat, rozmyślam rozmaite odmiany koncepcji wykonania
    prostej centralki telefonicznej własnego projektu. Już mam koncepcję
    komutacji, teraz przegryzam obsługę abonenta wołającego... Myślę, aby to, co
    chcę, zrobić dobrze, porządnie. Po co? Dla jaj, satysfakcji, po to, żeby
    inni się pytali :)

    (1) Tak ogólnie pasuje mi do tematu to:
    http://fun.fakt.pl/zdjecie/z-moralem/media/3752
    Właśnie te perpetumy, to jest to, za czym lecą ci dziennikarze...Obrazek
    jest może i żartobliwy, ale przeraźliwie prawdziwy...