  • Data: 2010-01-08 18:58:02
    Temat: Re: Eneloop - które?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła napisał(a) :

    > Nie "turnigy" znaczy "nie fanzol" ;)

    Aaaa, to w dialekcie mandżurskim :-)

    > A to co pokazalem to akumulatory tego samego rodzaju co Enelopy,
    > czyli o dluuugim czasie samorozladowania, tylko o wyzszej troche pojemnosci.

    Nie. Nie tego samego rodzaju, tylko *prawie* jak Eneloop. Który, jak
    i inne markowe, ma samorozładowanie 15% na rok. Te "prawieEneloop"
    mają 30%. Jak to będzie wyglądało po roku, dwóch? Ja tam cenię swój
    czas i pieniądze. Nie stać mnie na eksperymenty na "prawieEneloopach"

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E