  • 11. Data: 2012-01-11 17:35:26
    Temat: Re: Emtec Movie Cube D850H - opinia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
    news:jekfih$cud$1@inews.gazeta.pl...

    > Zamkniete oprogramowanie z tego co czytałem. A sprzęt i oprogramowanie
    > pochodzi z Chin. Wiadomo czy za 2 lata firma nie padnie i zostaniesz
    > bez supportu.

    A coś takiego:
    http://www.wasserman.pl/pl/p/Legendarny-Tuner-Cyfrow
    y-DVB-S-BLACKBOX-DM500-Enigma/1839

    Nie zdałoby egzaminu?

  • 12. Data: 2012-01-11 17:45:57
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Czyli?
    > Nie możesz sam nic doinstalować/wymienić sofu etc?

    Możesz, ale soft pochodzi od producenta sprzętu.

    > A jakieś linboksy czy coś w ten deseń?

    One chyba nie mają linuksa na pokładzie. Mogę sie mylić co do
    nowszych modeli.

    P.

  • 13. Data: 2012-01-11 17:53:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Możesz, ale soft pochodzi od producenta sprzętu.

    > One chyba nie mają linuksa na pokładzie.

    Większość jednak ma, o ile nie wszystkie jak nazwa wskazuje.

  • 14. Data: 2012-01-11 17:53:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    y-DVB-S-BLACKBOX-DM500-Enigma/1839

    > ale to tuner sd

    To akurat nie problem.

  • 15. Data: 2012-01-11 17:56:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2012 18:35, Cavallino pisze:

    > A coś takiego:
    > http://www.wasserman.pl/pl/p/Legendarny-Tuner-Cyfrow
    y-DVB-S-BLACKBOX-DM500-Enigma/1839

    > Nie zdałoby egzaminu?

    ale to tuner sd

  • 16. Data: 2012-01-11 18:04:33
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To akurat nie problem.

    Ma słaby procesor i mało pamięci. Podejrzewam, że mógłbyś odnieść
    wrażenie, że tuner jest wolny.

    A jak dla mnie brak CI, HDMI no i dvb-s2, to duży minus.
    Ale poza tym jest. O to właśnie chodzi.

    P.

  • 17. Data: 2012-01-11 19:10:49
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-11 01:03, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy jest tu ktos, kto mial stycznosc z playerem/recorderem Emtec Movie
    > Cube D850H
    >
    > za:
    >
    > - 2 tunery dvb-t
    > - dysk w srodku
    > - moglby sluzyc jakos NAS (domowe archiwum i maszyna do ew. sciagania
    > materialow z sieci
    >
    > niewiadome:
    >
    > - zuzycie energii w standbay (czy dysk caly czas sie kreci???)

    W standby nic się nie kręci lekko podświetlony przycisk ON/OFF, z tego
    stanu włącza się do zaprogramowanego nagrywania i zakończeniu nagrywania
    do niego powraca.

    http://www.emtec-international.com/sites/default/fil
    es/datasheet_s850h_en.pdf

    --
    wq

  • 18. Data: 2012-01-11 21:14:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > A jak dla mnie brak CI, HDMI no i dvb-s2, to duży minus.

    Ale ja tuner z tym wszystkim mam, zazwyczaj nawet dwa, a chodzi tylko o
    drugi, na którym dzieciak mógłby sobie bajki obejrzeć, bez konieczności
    przekładania karty, albo uruchamiania kompa w innym pomieszczeniu.

  • 19. Data: 2012-01-11 22:38:45
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-11 22:14, Cavallino pisze:

    > Ale ja tuner z tym wszystkim mam, zazwyczaj nawet dwa, a chodzi tylko o
    > drugi, na którym dzieciak mógłby sobie bajki obejrzeć, bez konieczności
    > przekładania karty, albo uruchamiania kompa w innym pomieszczeniu.

    A uprawnienia to sobie tuner sciagnie z ksiezyca ?

    Do sharingu tak jak w tancu potrzebne sa 2 wspolpracujace ze soba tunery.

  • 20. Data: 2012-01-12 10:29:43
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 11 Jan 2012 20:10:49 +0100, Mailkontent <m...@o...pl>
    wrote:

    > W standby nic się nie kręci lekko podświetlony przycisk ON/OFF, z tego
    >stanu włącza się do zaprogramowanego nagrywania i zakończeniu nagrywania
    >do niego powraca.

    hmm, jako jedyny odniosles sie do mojego pytania o Movie Cube.
    Posiadasz, uzywasz? Odezwij sie moze pod moj email, to wypytam ciebie
    o wiecej szczegolow.

    Moj email to:

    moricone<tysiacdwadziesciacztery-pisane cyframi> malpa (kropka) gmail
    (kropka) com

    --
    ThinkXtra