  • Data: 2021-01-07 14:15:12
    Temat: Re: Elektryki w Norwegii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 16:12:57 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    jskimkraju-sprzedano-wiecej-samochodow-elektrycznych
    -niz-spalinowych

    > Skąd biora prąd w Norwegii? Z elektrowni wodnych, których mają
    > mnóstwo. Kraj duży, ludzi mało, samochodów mało.

    Kraj gorzysty, pelno fiordow, latwo zrobic zapore o duzym spadku.
    Spore opady ... sniegu, ktory sobie spokojnie topnieje i zasila te
    elektrownie. Nie to co u nas.

    Ale jak im klimat podgrzejemy, to kto wie jak woda do tych elektrowni
    bedzie :-)

    J.