  • Data: 2024-09-03 14:27:56
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne cd.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Sep 2024 12:39:17 +0200, Cavallino wrote:
> [...]
    >>> https://forum.elektrowoz.pl/threads/pozary-samochodo
    w-spalinowych.6420/page-38

    > Te strony na końcu to ostatnie dni.
    > Sukcesywnie cały czas są dodawane kolejne strony.

    czwartek 29.08 na stronie 37 był owocny - ktos kilkanaście wrzucił.
    Ale to tak z tygodnia, a nawet dwóch.

    Więc ciekaw jestem, czy Myjk te swoje 60 to podał tak "z głupia
    frant", czy się oparł na statystykach polskich, czy z jakiegoś
    rzetelnego źródła, i jaki okres miał na myśli.

    Tych kilkanascie z forum to pewnie też nie wszystkie.

    Ale ale ... ilość rośnie?
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2024-07-05/pozar
    y-samochodow-elektrycznych-straz-pozarna-ujawnila-st
    atystki/

    "W szerszym ujęciu można więc zaryzykować twierdzenie, że wzrost
    liczby zarejestrowanych w Polsce aut elektrycznych o 64 proc. (2022 do
    roku 2023) poskutkował aż trzykrotnym (300 proc.) wzrostem liczby
    pożarów takich samochodów. "

    J.