  • 81. Data: 2024-08-12 19:44:47
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 18:40, Janusz pisze:
    > Czyli zgadzasz się że jedziesz do galerii na parking podziemny autem a
    > wracasz piechotą?
    > Bo taki efekt będzie jak się zapali elektryk, po paru minutach cały
    > parking będzie w toksycznym dymie, nikt nie wejdzie i nie wyjedzie
    > autem, co oznacza że pali sie wszystko i nawet straż nie pomoże.
    > Dlatego uważam że tutaj akurat 'opieka państwa' jest potrzebna, żebym po
    > jednej wizycie nie musiał szukać kolejnego auta. A jak będzie więcej
    > elektryków to prawdopodobieństwo bardzo wzrośnie, tym bardziej że nie
    > zapalają sie stare graty tylko nówki.

    Bo Ty akurat wiesz jak palą się elektryki ale już o swoim smrodzie nie
    wiesz.

  • 82. Data: 2024-08-12 19:51:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 19:25, _Master_ pisze:

    > Ten przedmiot jest niebezpieczny.

    Nie jest _znacząco_ bardziej niebezpieczny. Samochody są znacząco
    bardziej niebezpieczne z innych powodów niż pożary. I to ryzyko
    społeczeństwo akceptuje.

    Co nie zmienia faktu że nowy problem się objawił i na razie nie ma
    pomysłu jak go rozwiązać. Może po prostu z czasem nowe modele przestaną
    się same z siebie zapalać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2024-08-12 19:53:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 19:35, io pisze:

    > Jechałeś kiedyś elektrykiem?

    Ruchałeś się kiedyś facetem? To skąd wiesz, że przyjemniej z babką?

    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2024-08-12 20:00:32
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-08-12 12:04, _Master_ wrote:

    > To jest szersze zjawisko:
    >
    > Motodziennik test - RANGE ROVER - ten duży, za 1.400.000 :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=MCDrmDP_1Fc
    >
    > Ale właśnie utwierdza mnie w przekonaniu że dyrektywy piszą GŁUPCY
    >
    > Jakiś GŁUPIEC POZWALA na stosowanie ekranów dotykowych w samochodach.
    >
    > Rozumiem nawigacja czy radio ale już klima czy ustawienia fotela,
    > nawiewu... to SKOOORWYSYŃSTWO i być może przez to zgonie więcej ludzi
    > niż w pożarach baterii ;-)

    I kierunkowskaz zintegrowany z swiatlami mijania/drogowymi.

    I producenci wiedza ze to jest hujnia bo niektore modele gasza jedno
    swiatlo zeby kierunek widoczniej migal.

    A urzedas to klepie.

    --
    Lukasz

  • 85. Data: 2024-08-12 20:19:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 19:38, Pixel(R)?? pisze:

    > No to pokaż zapłon parkingowy diesla :) Czekam.

    Tego megasmroda który nie powinien być wpuszczany nigdzie?

  • 86. Data: 2024-08-12 20:20:06
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 19:51, Shrek pisze:

    > Co nie zmienia faktu że nowy problem się objawił i na razie nie ma
    > pomysłu jak go rozwiązać. Może po prostu z czasem nowe modele przestaną
    > się same z siebie zapalać?

    A zapalają się?

  • 87. Data: 2024-08-12 20:23:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 19:53, Shrek pisze:

    > Ruchałeś się kiedyś facetem? To skąd wiesz, że przyjemniej z babką?

    Ten głupek ciągle pisze o tym jak to według niego jest z facetem.

  • 88. Data: 2024-08-12 20:27:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 20:20, io pisze:

    > A zapalają się?

    Jak widać tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2024-08-12 20:29:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 20:23, io pisze:

    > Ten głupek ciągle pisze o tym jak to według niego jest z facetem.

    Powiedziałbym że póki co to ona wali tradycyjnie a ty po nowoczesnemu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2024-08-12 20:33:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 19:51, Shrek pisze:

    > Nie jest _znacząco_ bardziej niebezpieczny. Samochody są znacząco
    > bardziej niebezpieczne z innych powodów niż pożary. I to ryzyko
    > społeczeństwo akceptuje.

    Ten źle zaprojektowany woporycośtam nie powinien być dopuszczony do
    obrotu. Nie spełnia obowiązujących norma bezpieczeństwa
    Jest to naukowo udowodnione.
    Ty zapłaciłeś już za to aby nie był sprzedaży.

    Śmiem twierdzić że można tak samo naukowo udowodnić że nie zadbano o
    bezpieczeństwo baterii samochodowych. Są zbyt wysilone bo naukowcy nie
    potrafią zbudować takich o lepszych parametrach i żyłują do ostatniego
    atomu ;-)

    Tak samo waporycośtam. Żyłowali zyski i nie umieścili zabezpieczeń.

    Jest druga opcja. Zrobili to z głupoty.
    Ale głupcy w opiekuńczym państwie nie powinni projektować takich
    przedmiotów.