  • 71. Data: 2024-08-12 18:51:39
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 12.08.2024 18:44, Janusz wrote:

    > Dodałbym jeszcze do tego strach, postawisz takiego w garażu i ci dom spali.

    A gdy wychodzicie na spacer z psem to zakładacie kaski? No bo wiecie,
    np. jakiś konar może spaść na głowę. Albo się pośliźniesz na skórce od
    banana. O bezpieczeństwo trzeba dbać. :-D

  • 72. Data: 2024-08-12 19:04:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 18:48, Janusz pisze:
    > poszła moda w kierunku sterowania z panela
    > co jest bardzo niebezpieczne na drodze

    To jest szersze zjawisko:

    Motodziennik test - RANGE ROVER - ten duży, za 1.400.000 :)

    https://www.youtube.com/watch?v=MCDrmDP_1Fc

    Ale właśnie utwierdza mnie w przekonaniu że dyrektywy piszą GŁUPCY

    Jakiś GŁUPIEC POZWALA na stosowanie ekranów dotykowych w samochodach.

    Rozumiem nawigacja czy radio ale już klima czy ustawienia fotela,
    nawiewu... to SKOOORWYSYŃSTWO i być może przez to zgonie więcej ludzi
    niż w pożarach baterii ;-)

  • 73. Data: 2024-08-12 19:08:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 18:51, JDX pisze:
    > A gdy wychodzicie na spacer z psem to zakładacie kaski?

    Gdy zostawiam dom z butlą gazową czy samochodem z napędem LPG w garażu
    to jestem normalnie spokojny. Sprawna technicznie instalacja sama z
    siebie nie WYBUCHA i nie pali się kilkanaście godzin.

    A z tym "MATERIAŁEM WYBUCHOWYM" nie znasz dnia ani godziny.

    TAK KRACZĘ ALE UBEZPIECZYCIELE PIERWSI ZAUWAŻĄ PROBLEM!

    Bo oni ideologię mają w DOOOOPIE '-)

  • 74. Data: 2024-08-12 19:08:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To raz, a dwa są po prostu kiepskie,

    To by nie było problemem, gdyby nie zakaz spalinek.

    > poszła moda w kierunku sterowania z
    > panela

    To akurat nie tylko w elektrykach a ogólna tendencja. W sumie to dziwne
    - jeszcze prościej było by po prostu z samochodem... rozmawiać.

    > Jeszcze i9m dużo brakuje żeby mogły
    > zastąpić
    > zwykłe samochody.

    Głownie kwestia ładowania, tak żeby był szybko, tanio, bezpiecznie i nie
    z węgla.

    > Dokładnie.

    Oni chcą dobra obywateli. A większość obywateli nie chce go oddać - stąd
    problem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2024-08-12 19:25:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 18:12, Shrek pisze:
    > Bo to nie jest problem sprzedających.

    NIE. Żyjesz w opiekuńczym państwie i pracujesz PÓŁ roku na podatki aby
    zapłacić urzędasom na dokładne badanie tego co sprzedaje się w sklepach.

    NIE. Nie popieram tego systemu ale uświadamiam innym aby wiedzieli że
    płacą i że mogą/mają OBOWIĄZEK WYMAGAĆ.

    Ten przedmiot jest niebezpieczny. Nie powinien być SPRZEDAWANY

    PS. i znowu na czasie filmik o urządzeniu do E-papierosów.

    TO SAMO. Ktoś dopuścił do sprzedaży źle zaprojektowaną ELEKTRONIKĘ która
    ładuje na MAXA akumulatorki aż do ich USZKODZENIA.

    Topowy waporyzator masowo się uszkadza i grozi pożarem?!

    https://www.youtube.com/watch?v=8iWQNpvhsMM

  • 76. Data: 2024-08-12 19:32:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > A Ty co tak właściwie masz do elektryków? Osobiście nie posiadam i
    > pewnie jeszcze długo nie będę miał, ale pod ideą wyeliminowania
    > śmierdzieli z dróg podpisuję się na dwie ręce.

    No właśnie, taka w sumie oczywista sprawa.

  • 77. Data: 2024-08-12 19:34:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 17:43, Shrek pisze:

    > Obstawiam głównie to, że ktoś go chce do nich zmusić.

    Raczej zakazać trucia.

    > Wojny między zwolennikami komórek a telefonów stacjonarnych nie było.
    > Może dlatego że nikt kabelków nie zakazywał.

    Bo kabelki nikogo nie truły.

  • 78. Data: 2024-08-12 19:35:44
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > To raz, a dwa są po prostu kiepskie, poszła moda w kierunku sterowania z
    > panela
    > co jest bardzo niebezpieczne na drodze, są ciężkie, delikatne,
    > ubezpieczenie drogie,
    > koszmarne ceny części i napraw. Jeszcze i9m dużo brakuje żeby mogły
    > zastąpić
    > zwykłe samochody.

    Jechałeś kiedyś elektrykiem?

    > Dokładnie, i nie było tak nachalnej reklamy i hejtu na przeciwników.

    Ale, że nie podoba się zakaz smrodzenia?

  • 79. Data: 2024-08-12 19:38:10
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2024 o 16:26, Cavallino pisze:

    > Bez stłuczki też.
    > Zwarcia są nagminne - skoro przez kilka miesięcy zebrało się przypadków
    > na 35 stron opisów, to jakiś przypadek zapłonu na parkingu też się
    > znajdzie.
    >
    > Jak ktoś chce może poczytać - linki podawałem kilka razy.
    >
    > No chyba że ktoś nie chce, bo mu do hejtu nie pasuje...

    No to pokaż zapłon parkingowy diesla :) Czekam.
    --
    Pixel(R)??

  • 80. Data: 2024-08-12 19:39:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 18:44, Janusz pisze:

    > Dodałbym jeszcze do tego strach, postawisz takiego w garażu i ci dom spali.

    A garaż zostanie?