  • 51. Data: 2024-08-12 16:26:30
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2024 o 15:14, J.F pisze:

    > No, różne rzeczy potrafią się zrobić w samochodach po stłuczce.

    Bez stłuczki też.
    Zwarcia są nagminne - skoro przez kilka miesięcy zebrało się przypadków
    na 35 stron opisów, to jakiś przypadek zapłonu na parkingu też się znajdzie.

    Jak ktoś chce może poczytać - linki podawałem kilka razy.

    No chyba że ktoś nie chce, bo mu do hejtu nie pasuje...

  • 52. Data: 2024-08-12 16:46:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.08.2024 o 16:26, Cavallino pisze:

    > Bez stłuczki też.
    > Zwarcia są nagminne

    I oczywiście nie dotyczą elektryków.

  • 53. Data: 2024-08-12 16:49:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 15:05, Janusz pisze:

    > Bo to był elektryk  a nie hybryda?

    Nie mógł go podpalić jakiś janusz jeżdżący smrodem?

  • 54. Data: 2024-08-12 16:51:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 14:59, Janusz pisze:
    > Dokładnie, jedna większa proszkowa gaśnica wystarcza do ugaszenia, albo
    > kilka samochodowych, szczególnie na początku pożaru.

    Jak się jeszcze nie pali? To nawet gaśnicy nie trzeba.

  • 55. Data: 2024-08-12 17:07:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 15:03, Janusz pisze:
    > i pretensje będą mogli mieć tylko bozi że  byli tak głupcy i to kupili

    I tu wkracza opiekuńcze państwo które powinno żądać wyższego poziomu
    bezpieczeństwa niż
    "Raz na jakiś czas elektryk wybucha. Ona tak ma ale statystycznie
    rzadziej niż spaliniaki "

    NIE. Nie jestem entuzjastą opiekuńczego państwa ale wiem przynajmniej
    jakie wymagania są do instalacji LPG.

  • 56. Data: 2024-08-12 17:08:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 14:49, Trybun pisze:
    > Lobby paliwowe raczej tak łatwo się nie podda.

    Zdrowy rozsądek się nie poddaje faszystowskiej ideologii elektrycznej.

  • 57. Data: 2024-08-12 17:10:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 16:49, io pisze:
    > Nie mógł go podpalić jakiś janusz jeżdżący smrodem?

    Takie pomysły mają spaczeni intelektualnie wyznawcy sekty elektromobilności?

    Serio uważasz że ludzie tak postępują?

  • 58. Data: 2024-08-12 17:11:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 17:07, _Master_ pisze:

    > NIE. Nie jestem entuzjastą opiekuńczego państwa ale wiem przynajmniej
    > jakie wymagania są do instalacji LPG.

    Dla LPG są jasne - ma być wentylacja i to pomaga. Dla elektyków nie
    bardzo jest pomysł co miałoby pomóc.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2024-08-12 17:29:29
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Bo to był elektryk  a nie hybryda?

    Wielkiej różnicy chyba nie ma. Tym niemniej nie słyszałem aby spalenie
    się auta z napędem hybrydowym ktoś nagłaśniał tak jak czystego
    elektryka..  Już samo to daje do myślenia.

  • 60. Data: 2024-08-12 17:30:01
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 12.08.2024 o 15:52, nadir pisze:

    > Spalił się qrwa ze wstydu bo stał obok spalinówki.

    Spalinówka, i wszystko jasne.. Zabytek z dróg nie toleruje konkurencji.